Aan de 9000! Alleen nog ff opknappen... > It's Alive!
-
9000-95
- Donateur

Re: Aan de 9000! Alleen nog ff opknappen... > It's Alive!
neehoor, schakel maar eens heen en weer 's avonds op een donker weggetje. Dan zie je duidelijk verschil in lichtsterkte, op dlr draaien de lampen op iets lagere spanning. Waardoor ze veel langer mee zullen gaan.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Zal het eens proberen. Ik rij altijd met het dimlicht aan en verhip, deze week voor de 2e keer in 40k een lampje kapot (beide keren links). Dat lijkt me toch wel vrij snel, zijn Philips Vision (oid) lampen dus geen goedkope rommel. Heb nog een setje Osram Nightbreakers op de plank, eens kijken hoe lang die het uithouden.
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Ik rij overdag ook met DRL, is inderdaad minder fel dan gewoon dimlicht. Goed voor de levensduur.
-
9323
- Donateur (2x)

ik heb de zekering weer teruggezet
Ga het ook maar eens proberen met dtrl.
-
9323
- Donateur (2x)

Motor loopt als een speer nu. Zo goed zelfs dat de koppeling het allemaal niet aankan
Gaat slippen bij volgas. Nieuwe koppeling nodig dus...
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
nou al? is het een slippende koppeling of wielspin? een wezenlijk verschil. betekent dus wel dat jij geen TCS hebt. of het werkt niet, maar dan moet je een rood TCS CTRL lampje in je klokkenwinkel hebben branden.
-
9323
- Donateur (2x)

Auto heeft geen tcs.
-
9000-95
- Donateur

terugtunen, stekker van de driewegklep halen. Stukken minder werk dan de koppeling
of ben je al verslaafd
of ben je al verslaafd
-
9323
- Donateur (2x)

Nou ja, ding begon bij eerste de beste dot gas te slippen, dus niet echt gelegenheid gehad om verslaafd te raken 
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
tsja, als je gasgeeft zoals je in een i-tje gewend was, heb je inderdaad risico dat je gaat slippen. die 200pk (of hoeveel het er zijn) moet je vriendelijker behandelen dan de 130 van 't i-tje dat je had... 
-
9323
- Donateur (2x)

Bij 2000 toeren in 5 volgas geven zou gewoon moeten kunnen lijkt me. Koppeling kan koppel van de auto niet aan. Dan heb je dus weinig aan een 2.3 turbo...
-
9000-95
- Donateur

Dat koppel zou een standaard 2.3 koppeling toch makkelijk moeten kunnen hebben en ik dacht dat jullie er een redelijk frisse set op gezet hadden?
Is de koppeling wel droog? Zit een rubber dopje op het koppelingshuis, eruit halen en met een zaklampje kijken. Misschien lekt er een keerring/slave. Maarja, ook dan moet de boel los
Is de koppeling wel droog? Zit een rubber dopje op het koppelingshuis, eruit halen en met een zaklampje kijken. Misschien lekt er een keerring/slave. Maarja, ook dan moet de boel los
-
9323
- Donateur (2x)

goeie tip, ga ik bekijken. Slave zou goed moeten zijn trouwens, die heeft rhinobirds gereviseerd.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Bij mij gaat de toerenteller dan ook heel snel omhoog9323 schreef:Bij 2000 toeren in 5 volgas geven zou gewoon moeten kunnen lijkt me. Koppeling kan koppel van de auto niet aan. Dan heb je dus weinig aan een 2.3 turbo...
-
9323
- Donateur (2x)

Zou ook kunnen dat het verkeerde type koppeling erin zit. Koppeling voor 2.3 turbo/Aero heeft ander typenummer dan koppeling voor 2.0i/2.3i/2.0lpt/2.3lpt.