T7 ECU Tuning
-
0240613
- Geregistreerd lid
T7 ECU Tuning
Ik heb er vanochtend naar gekeken en je verwoord het helemaal goed! Is nieuwe materie voor mij en je gedachte opschrijven is dan lastig. Ook ben ik al druk aan het vergelijken, de t7 suite heeft daar een hele mooie functie voor! Bedankt voor de nuttige tips!
-
0240613
- Geregistreerd lid
Re: T7 ECU Tuning
een aangepast file op het trionic forum gezet. Mreq is 1271, Mair is 1245. Vanavond eens kijken hoe dat komt.
Kees
Kees
-
millerman
- Donateur (3x)

Misschien vraag je teveel, maar kan ook goed dat je ergens een klein luchtlek hebt of dat de EVAP-kleppen niet meer 100% werken.
-
0240613
- Geregistreerd lid
T7 ECU Tuning
De originele software er maar weer opgezet. Is even genoeg, binnenkort een mooie Bin maken en deze testen met de wbl.
Weet iemand welke map de cruise control aanstuurt? De autotune Bin deed het zo gek nog niet maar de cc was niks mee te beginnen. Turbo metertje bleef heen en weer gaan.
Weet iemand welke map de cruise control aanstuurt? De autotune Bin deed het zo gek nog niet maar de cc was niks mee te beginnen. Turbo metertje bleef heen en weer gaan.
-
Tubefreak
- Donateur

Weet iemand welke map de cruise control aanstuurt? De autotune Bin deed het zo gek nog niet maar de cc was niks mee te beginnen. Turbo metertje bleef heen en weer gaan.[/quote]
Volgens de kenners ligt het niet aan de software maar aan een vuil gasklephuis. Had ik ook last van, maar gek genoeg op e85 niet.
Volgens de kenners ligt het niet aan de software maar aan een vuil gasklephuis. Had ik ook last van, maar gek genoeg op e85 niet.
-
evo
- Donateur (2x)

CC wordt door nogal wat maps beinvloed... zoek er maar eens op in je bin, en dan nog eens wat ermee te maken heeft... Mijn ervaring leert me dat het veelal een slecht opgebouwde pedalmap is, welke debet is aan onrustig CC gedrag.0240613 schreef:De originele software er maar weer opgezet. Is even genoeg, binnenkort een mooie Bin maken en deze testen met de wbl.
-
inactief
- Geregistreerd lid
Dat is toch vreemd, van die CC, want autotune past vrijwel alleen de waarden van het bovenste stuk pedal map aan, daar waar je normaal niet rijd op cc...
-
0240613
- Geregistreerd lid
T7 ECU Tuning
Het zal de pedal map wel zijn, de pedalmap van de auto tune Bin is ook in het onderste stuk behoorlijk anders. Plak de originele pedal map wel even in de geautotunede Bin. Eens kijken wat voor effect dat heeft.
Is wel tamelijk verslavend de t7 suite! Heeft iemand eindelijk wel eens een 6 de injector op een vialle systeem gezet? De pomp zal het wel niet aankunnen maar het idee is leuk
Is wel tamelijk verslavend de t7 suite! Heeft iemand eindelijk wel eens een 6 de injector op een vialle systeem gezet? De pomp zal het wel niet aankunnen maar het idee is leuk
-
inactief
- Geregistreerd lid
8 kan zelfs... Ze doen ook Hemi V8jes namelijk, op gas...
-
evo
- Donateur (2x)

Vialle? Of Prins... Die van P. is een prins... Maare gas is om op te koken en 102 en e85 pm mee te tunen... Echt waar...
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
-
millerman
- Donateur (3x)

Toch zou dat wel een mooie uitdaging zijn, 8 LPG-injectoren. Maar inderdaad, LPG is te instabiel om echt goed op te kunnen tunen. Dat wil niet zeggen dat je er niet een boel vermogen mee kunt halen.
-
0240613
- Geregistreerd lid
kan iemand uitleggen hoe het zit met het verschil tussen rode en bruine injectoren? De injectorconstante is gelijk, de voltage compensatie is iets anders. Een my2002 aero heeft zo te zien bruine injectoren. welke hebben meer capaciteit? bruin kan tot ongeveer 280 pk dacht ik.
-
inactief
- Geregistreerd lid
Ongeveer gelijk, lekker de bruine gebruiken of upgraden naar green giants / deka's
-
johnb52
- Donateur (7x)

Bij mij doet de CC ook gek als ik onder de 70 zit, dat gaat ie ook zoeken, steeds harder zachter, t zijn maar n paar km/h's maar wel irritant...0240613 schreef:De originele software er maar weer opgezet. Is even genoeg, binnenkort een mooie Bin maken en deze testen met de wbl.
Is dat door t gaskleppenhuis dat vies is, of ligt dat ergens in de software?
-
0240613
- Geregistreerd lid
T7 ECU Tuning

Hoe lang hoort deze melding in beeld te blijven en wat betekend het? Mackan e46 Bin met tp 1