Konvooi NOORD: Start Haren / Drachten / Zwolle

Op 15 januari 2012 zal ter ere van Saab een dag van waardering voor Saab worden gehouden. Iedereen die zijn Saab(s) koestert of Saab een warm hart toedraagt is welkom. Lees verder en schrijf je in!
Plaats reactie
ahbijker
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Konvooi NOORD: Start Haren / Drachten / Zwolle

Bericht door ahbijker » do 12 jan, 2012 23:52

Kermit III schreef:graag zou ik mij nog inschrijven voor een konvooi vanaf Zwolle. Woonplaats Staphorst. Auto: Sonett III.
Was mij niet duidelijk of deze inschrijving in de plaats komt van de inschrijving via de algemene site van 'We are many etc.. Heb mij voor alle zekerheid ook daar opgegeven. Laat mij even weten of ik mij daarvoor moet afmelden om dubbele inschrijving te voorkomen.
Kermitt III
Leuk! Sonett III:
Ingeschreven dit konvooi: 83 [Trein 1 ] Kermit III Sonett III Staphorst

Hier inschrijven voor konvooi heb je nu gedaan. WAMWAS via "Outside" moet ook ! Goed gedaan dus, Welkom!

ahbijker
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door ahbijker » do 12 jan, 2012 23:54

DaVinz schreef:heren, rijden we om 10u weg uit Zwolle, zo ja hoe laat wil je me hebben in zwolle ?
10 uur is nu noodzakelijk geworden voor ons.
Koffie is er! Geeft ons nog meer lucht daar als iedereen lekker op tijd komt.

ahbijker
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door ahbijker » do 12 jan, 2012 23:56

De Zweed schreef::O: Finaly toch tijd gevonden om mee te gaan :O:
De Zweed / 9-5 Sport Sedan / Emmen / A28 Panjerd
Lekker duidelijk! Ingeschreven!
84 [Trein 5 ] De Zweed 9-5 Emmen

odin1899
Donateur
Donateur

Bericht door odin1899 » do 12 jan, 2012 23:58

nacra 93 schreef:In Zweden begiinen de convoy,s al om 0600 te rijden, crisis :shock:
Sverige is dan ook een tikkeltje groter dan het Nederlandse minilandje =).

ahbijker
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: WAMWAS Convoy NOORD NL **update 10/1 00:00u.**

Bericht door ahbijker » do 12 jan, 2012 23:59

rene schreef:
Van der Laan schreef:Van der Laan / ElBil (Elektrocar) / Overschild / Drachten

Wij zijn ook van de partij en nemen onze Elektrische SAAB mee. Hij gaat mee op de aanhanger aangezien na ongeveer 80 km de accu's leeg zijn. Eenmaal daar aangekomen gaan we er vanzelsprekend wel mee rijden. We sluiten ons in Drachten aan om met een grote groep richting Katwijk te rijden.
Ik mis van der Laan op de lijst van het konvooi Drachten op pag.1
René.
Staat helemaal onderaan!
Vervallen:
15 [Trein nvt ] Dedeleko 900 Haren vervallen
22 [Trein 2 ] Esther Visser 9-3 Heerenveen
29 [Trein nvt ] Wim apart Meppel rijdt vooruit
30 [Trein nvt ] gizmo9-3 9-3 Meppel rijdt vooruit
31 [Trein nvt ] Sanne n.t.b. Meppel rijdt vooruit
32 [Trein nvt ] Frank 9-3 Meppel rijdt vooruit
33 [Trein nvt ] Robbert n.t.b. Meppel rijdt vooruit
34 [Trein nvt ] Dirk apart Meppel rijdt vooruit
38 [Trein nvt ] Turbobakk ander Zeewolde ander konvooi
67 [Trein nvt ] HdeH 9-3 Leeuwarden vervalt
70 [Trein nvt ] Van der Laan Saab+Elbil Overschild rijdt vooruit

ahbijker
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door ahbijker » vr 13 jan, 2012 0:04

Ocin1979 schreef:Ik (Ocin1979) heb me opgegeven voor het konvooi dat start vanaf Drachten/De Vonken. Ik ben echter in een andere "trein" geplaatst (Joure). Kan dit nog veranderd worden?
Groet,
Nico
nu in 7. Goed opgemerkt. dank je!

ahbijker
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door ahbijker » vr 13 jan, 2012 0:08

Melle schreef:Voor de eerste 75 deelnemers aan konvooi Noord:
Afbeelding
Oe, nu gaat iedereen natuurlijk kijken wat voor nr. hij heeft... Toch handig dat ik al een complete lijst heb...
Spannend!!!
@Melle: héél hartelijk dank namens ons allemaal. Het tyrapje was dus daarvoor. Maar het zuignapje werkt ook altijd goed!
We zijn bevoorrecht!
Melle, je bent er wél bij he. Fit zijn nu!!!

AbelJanR
Donateur
Donateur

Bericht door AbelJanR » vr 13 jan, 2012 0:18

Ik heb nog even met mijn broertje overlegd, wij rijden toch wel graag mee in convoy vanuit Assen, en gaan dan net voor Zwolle even snel tanken... En rijden dan gelijk door naar Leerentveld.. Hoop dat het dan niet heel erg is om 5 min later dan ons convoy aan te komen...

Als de organisatie toch denkt dat dat erg krap gaat worden, dan hoor ik het graag, en rijden we wel afzonderlijk naar Zwolle.

Groet, Abel Jan

ahbijker
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door ahbijker » vr 13 jan, 2012 0:21

Update donderdag 12/1 23:00u.
Mutaties:
- Trein nummers zijn aangevuld met laatste aanmeldingen/ wijzigingen;
- Foutjes door jullie aangegeven aangepast (dank daarvoor) ;
- Lemmer: Saab Schaap lokatie is niet juist: moet zijn Lemsterhop.
- Inmiddels zeven vrijwilligers geregistreerd voor Zwolle. Dank je wel!

NOG EEN KEER DE OPROEP: GRAAG Z.S.M. OPGEVEN !!!

Kijk je gegevens goed na! Er kunnen door de laatste aanmeldingen (helaas) nog steeds wijzigingen zijn!
We waarderen het bijzonder dat het goed word nagekeken. Dat scheelt ons veel werk zondag!
Tot morgen!

ahbijker
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door ahbijker » vr 13 jan, 2012 0:42

AbelJanR schreef:Ik heb nog even met mijn broertje overlegd, wij rijden toch wel graag mee in convoy vanuit Assen, en gaan dan net voor Zwolle even snel tanken... En rijden dan gelijk door naar Leerentveld.. Hoop dat het dan niet heel erg is om 5 min later dan ons convoy aan te komen...

Als de organisatie toch denkt dat dat erg krap gaat worden, dan hoor ik het graag, en rijden we wel afzonderlijk naar Zwolle.

Groet, Abel Jan
Komt altijd goed. Anders rij je in onze trein als laatste. Ik muteer even niets.

frank bbs
Geregistreerd lid

Bericht door frank bbs » vr 13 jan, 2012 1:45

Frank BBS/Saab 9-3 Viggen/Zwolle/ Zwolle
Ik wil mij hierbij onder voorbehoud aanmelden voor zondag 15 januari,startplaats Zwolle. Wil graag meerijden maar weet helaas nog niet of het gaat lukken. Gr Frank

Funky Dude
In memoriam †

Bericht door Funky Dude » vr 13 jan, 2012 2:15

@ AbelJanR: De benzinetankinhoud is 38 liter, tenzij het verbruik hoger is dan 1:6,5 zou 250km geen probleem moeten zijn. Een 96 is gelukkig een stukje zuiniger.
Moet je onderweg toch tanken, dan kan de rest misschien iets langzamer doorrijden en kunnen jullie weer aanhaken na het tanken.

Veel plezier!

Mocht er nog zo'n konvooibordje overblijven dan zou deze achterblijver er graag eentje willen (als pleistertje op de wonde)...

odin1899
Donateur
Donateur

Bericht door odin1899 » vr 13 jan, 2012 2:57

Dan rij je toch mee met iemand?

Funky Dude
In memoriam †

Bericht door Funky Dude » vr 13 jan, 2012 3:46

Dan loop ik de hele dag te balen dat de Trolllimo niet meekon... Ik ken mezelf intussen een beetje :wink:
En vanwege m'n whiplashproblemen is het ook wat ongemakkelijk om van een ander afhankelijk te zijn.
Er zijn me al een paar ritjes aangeboden, waarvoor nogmaals dank, maar ik heb me er al bij neergelegd.

Eigenlijk hoop ik stiekem dat we hier een jaarlijks evenement van kunnen maken, maar dan iets later in het jaar zodat de winterslapers er ook bij kunnen zijn. Had dit eigenlijk later willen melden, omdat ik vermoed dat de organisatie hier nog even niet aan toe is...

ahbijker
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door ahbijker » vr 13 jan, 2012 6:45

Gevraagd: vrijwilligers die goede (lees: meer regionale/ persoonlijke) persberichten kunnen en willen schrijven.
Waarom regionaal: de pers is er héél erg op gesteld als een persoon uit de regio 'zijn' verhaal vertelt. Algemene stukjes werken minder goed merk ik. Daar zijn er al zoveel van.
Het doel van regionale pers is elke keer het effect te creëren dat lezers/ kijkers/ luisteraars iemand uit hún buurt horen/ (her-) kennen. Dát willen ze!!!
Heb je zin om iets te schrijven voor jouw regio of wil je een interview geven op REGIONALE TV of Radio meld het bij mij (ahbijker@ziggo.nl).
Neem alvast de volgende mee "tips van Nics" :wink: :
Namens de organisatie doe ik samen met Margreet het geheel rond landelijke media en pers. Omdat we de pers die naar Valkenburg apart ontvangen en begeleiden moet er een behoorlijk zware planning gemaakt worden.

Iedere pers of media vertegenwoordiger/ster meldt zich aan via pers@outside-saab.com en krijgt een aparte pers parkeerkaart. E worden afspraken gemaakt wanneer zaken gepubliceerd worden zodat we dat bij kunnen houden en straks na afloop kunnen gaan bundelen. Leuk om nog eens doorheen te bladeren, nietwaar?

Heb je contact met de (lokale) pers, laat of die zich dan even via dat mail adres melden, of geef zelf even door naam, telefoonnummer en voor welke krant, radio- of tv station men werkt via outsidesaab@gmail.com.
Heb je een interview gegeven of is er aandacht van de media bij je start naar Hangaar 2, dan graag een melding (bij voorkeur met een link etc) van datgene wat geplaatst is.
Rijdt men mee, dan moet er een aanmelding via het pers email account zijn, anders loopt bij ons alles in de soep :wink:
Let wel, we gaan de pers op de juiste manier ontvangen en begeleiden, dat kunnen we alleen doen als men zich vooraf even meldt. Help ons daarbij aub ;-)

Het is echt een megataak aan het worden voor alle organisatoren ;-) Maar, de komende tijd zullen er meer dan voldoende artikelen in van alles en nog wat gaan komen. Daar doen we het ook voor, SAAB weer eens lekker in de media krijgen en houden.

Plaats reactie