En kom anders in de chat. talkt wat makkelijker
Konvooi BREDA: Autobedrijf Peter Mink
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Re: we are many, we are SAAB, vanuit Breda
Heb ik iets gemist?
!
-
Red lady
- Geregistreerd lid
@ Max.. na tig pogingen geef ik t echt op...
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Ik snap het...
gek dat dat ding zoveel problemen geeft bij jou
.
Het is nog 1 week 10 uur en 14 minuten
!
gek dat dat ding zoveel problemen geeft bij jou
Het is nog 1 week 10 uur en 14 minuten
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
zoek en gij zult vinden:
http://webchat.quakenet.org/?channels=saabforum
Kwam merel vannacht ineens mee aan
.
http://webchat.quakenet.org/?channels=saabforum
Kwam merel vannacht ineens mee aan
-
Te-Jo
- Geregistreerd lid
gevonden, maar weinig actie
-
SaDi
- Geregistreerd lid
Te-Jo .... daar beginnen we pas om een uurtje of 2 a 3 .... 
-
Te-Jo
- Geregistreerd lid
Dat ga ik nooit reden, zit om 8 uur op het veld met de hond
wil ik er voor 2 uur wel inliggen
-
Phantom
- Geregistreerd lid
Goeismorgens deze morgen!
Over precies een week zijn er al een aantal mensen druk bezig met voorbereigingen aan de Hoeksteen!
Heb er zin in, en hopelijk is mijn auto op tijd klaar.
(ennuh bericht aan KLPD? Kzal het eens gaan lezen)
Over precies een week zijn er al een aantal mensen druk bezig met voorbereigingen aan de Hoeksteen!
Heb er zin in, en hopelijk is mijn auto op tijd klaar.
(ennuh bericht aan KLPD? Kzal het eens gaan lezen)
-
bestway
- Donateur (2x)

Dat is wel te hopen want rond die tijd worden we geacht te arriveren ...........

-
Phantom
- Geregistreerd lid
Don't worry, dat regelen we wel.
Er worden al eerder dan Zondag voorbereidingen getroffen dus alles is wel klaar om die tijd.
Ik blijf de opkomst geweldig vinden en vermoed dat er nog wel wat bij komt, al zal het nu niet al te veel meer zijn denk ik.
Er worden al eerder dan Zondag voorbereidingen getroffen dus alles is wel klaar om die tijd.
Ik blijf de opkomst geweldig vinden en vermoed dat er nog wel wat bij komt, al zal het nu niet al te veel meer zijn denk ik.
-
bestway
- Donateur (2x)

Je weet maar nooit, voor het convoy in 2010 hadden zich ruim 500 Saab's ingeschreven en er kwamen er uiteindelijk ruim 900 .......
als dat in Breda ook gebeurt zal je toch wat extra worstebroodjes moeten bestellen....................

als dat in Breda ook gebeurt zal je toch wat extra worstebroodjes moeten bestellen....................
-
joep97
- Donateur

Mijn pa (fb8) en ik rijden graag met dit konvooi mee. We wilden ons aanmelden bij het konvooi vanaf Hedel, maar die vervalt. Wij komen met de anni. 
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Ach ik ga er niet vanuit dat mensen "ongewenst" langskomen. Bij 40 auto's is het gewoon vol. We hebben de parkeer plaatsen van de buren ook mogen lenen waarschijnlijk. Dit zodat we alles kwijt kunnen. Phantom had het ook al gezegt. Onze overburen zijn een uitrij post voor de ambulance. Deze moet natuurlijk 100% vrij zijn... Dat is ook de reden dat wij jullie opwachten (maar dan op een vriendelijke manier
) om even een plekje aan te wijzen waar het kan.
Verder voor iedereen wel belangrijk:
Vrijdag zal ik even een algemenen post neer zetten. Hier staat info in over de 15e. Met betrekking tot parkeren etc etc.
Zal je zo eventjes een PB sturen!
Verder voor iedereen wel belangrijk:
Vrijdag zal ik even een algemenen post neer zetten. Hier staat info in over de 15e. Met betrekking tot parkeren etc etc.
Gezellig dat jullie meerijden.joep97 schreef:Mijn pa (fb8) en ik rijden graag met dit konvooi mee. We wilden ons aanmelden bij het konvooi vanaf Hedel, maar die vervalt. Wij komen met de anni.
Zal je zo eventjes een PB sturen!
-
OnnoV
- Geregistreerd lid
Even een opmerking voor de mensen van buiten Breda die naar het verzamelpunt komen. De onderstaande twee flitsmeldingen zijn van vandaag, maar ze staan er erg vaak...
flitser nb in breda op de backer en ruebweg thv mcdonalds door een aanhanger en een grijze vw transporter (iks) 11:46:59
flitser nb in breda op de nieuwe kadijk thv texaco tankstation door een grijze vw transporter
Je komt langs de eerste melding als je vanaf de A16 komt. Hij staat (de aanhanger) in principe net na de Esso en dus bij de afslag naar de Mac. Lastig te zien, want hij staat in het verlengde van de bosjes. Bij het wegrijden van het verzamelpunt naar de A16 rij je langs de T5.
De mensen die vanaf de A27 over de Noordelijke rondweg naar de Hoeksteen rijden, komen langs de tweede melding. En ook flitsen de roodlichtcamera's op de Noordelijke rondweg op snelheid..
flitser nb in breda op de backer en ruebweg thv mcdonalds door een aanhanger en een grijze vw transporter (iks) 11:46:59
flitser nb in breda op de nieuwe kadijk thv texaco tankstation door een grijze vw transporter
Je komt langs de eerste melding als je vanaf de A16 komt. Hij staat (de aanhanger) in principe net na de Esso en dus bij de afslag naar de Mac. Lastig te zien, want hij staat in het verlengde van de bosjes. Bij het wegrijden van het verzamelpunt naar de A16 rij je langs de T5.
De mensen die vanaf de A27 over de Noordelijke rondweg naar de Hoeksteen rijden, komen langs de tweede melding. En ook flitsen de roodlichtcamera's op de Noordelijke rondweg op snelheid..