Ik heb al eens 20 pakken laminaat in de 9-3 gehad; vond ze niet geweldig.
En 1,2 kuub klei op een aanhangert getrokken. Zeul je toch zo'n 1800 kilo mee (met alleen rijbewijs B )
De score voor 2010 (en begin januari 2011), mede dankzij mijn vriendin die haar slaapkamer ging verbouwen
Helaas geen foto's
1 rit met tapijtrol 2m x 5m, achterklep kon niet dicht, en 5 minuten nadat het ding naar binnen gesleept was begon het te plenzen
1 rit met planken van Pax kast + delen van 2 persoons bed. Rest van de zooi maar laten brengen want dat was te lang (2m35)
1 rit met begin en eindstuk van het bed en nog wat ander spul dat bij het bed / kast hoorde
1x met een of ander kast geval dat absurd zwaar was en met moeite erin paste met omgeklapte achterbank.
En voor dit jaar... 2 kerstbomen en de dozen met kerstversiering die daarbij hoorden (achterbak en achterbank vol). En een tafeltje op de bijrijders stoel op de terugweg
en natuurlijk, onze oude 95..
ik denk toch nog wel eens aan em terug . dit zal wel zo'n 6 jaar geleden zijn ofzo
en dan ook nog met 6 mensen erin, naar Zweden, naar Tsjechie... hij kon het allemaal, elk jaar weer