water uit achterklep
-
GUUSarrow
- Geregistreerd lid
water uit achterklep
wanneer ik bij mijn cs de achterklep open doe, stroomt er aan beide kanten van de klep water uit. Op zich geen probleem ware het niet dat dit wel op mijn boxen en in de achterbak spettert!
Dus mijn vraag: hebben jullie dat ook of moet ik ergens een afwateringskanaaltje doorspuiten oid?
Dus mijn vraag: hebben jullie dat ook of moet ik ergens een afwateringskanaaltje doorspuiten oid?
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
SimonA50
Re: water uit achterklep
Zeer herkenbaar, helaas.GUUSarrow schreef:wanneer ik bij mijn cs de achterklep open doe, stroomt er aan beide kanten van de klep water uit. Op zich geen probleem ware het niet dat dit wel op mijn boxen en in de achterbak spettert!
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
tonke40
- Donateur (10x)

-
Hannes
- Forum Admin
-
gj900
- Donateur (9x)

-
tweemeter
- Donateur

En die ligt dan ook standaard bij mij in de kofferbakgj9000 schreef:Een ergernis vanaf dag 1... Bij nadere inspectie bleek dat het water vanaf de gasveren van de achterklep rechtstreeks op de boxen druppelt. Volgens mij een ontwerpfout. De enige remedie is een altijd een doek paraat te hebben...
-
Coenwagner
- Geregistreerd lid
-
Frisk
- Donateur

-
Hengeveld
- Geregistreerd lid
Het is inderdaad een probleempje van de 9000 CS. Vaak is het (deels) te verhelpen door de schanieren en bekabeling vrij te houden van blaadjes, takjes en andere zooi. Een stokje, of gewoon je sleutel, gebruiken om alles even door te prikken en het water loopt merendeels via de gootjes links en rechts weg. Maar helemaal te verhelpen is het inderdaad nooit.
-
Henk-Jan
- Donateur