Schetsen nieuwe 9-5
-
Aero_X
- Geregistreerd lid
Re: Schetsen nieuwe 9-5
Ik weet 't niet hoor...aan die nieuwe neus te zien (wat je op één van de schetsen een heel klein beetje kunt zien) zou het een 'opel'neus gaan worden... Wat ik dus NIET mooi vind!!
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Ik vind dat hier maar weinig aan af te lezen valt...
-
900T-R
- Geregistreerd lid
't Is in ieder geval géén conformistische zakenbak - al valt nog te bezien hoeveel hièrvan naar de harde (economische) realiteit vertaald gaat worden...
Niettemin interessant.
Niettemin interessant.
-
Maarten
- Lid van verdienste
Zoals 900T-R al zegt, zal het uiteindelijke produktiemodel er wat betreft vormgeving wat gematigder uitzien.
De tekening waarbij de auto van de zijkant te zien is, vind ik prachtig.
Grappig om te zien dat Saabliefhebbers meteen hun gebruikelijke Pavlovreactie vertonen
. Nu is het de beurt aan de huidige 9-5 om als laatste echte Saab te worden gezien
.
De tekening waarbij de auto van de zijkant te zien is, vind ik prachtig.
Grappig om te zien dat Saabliefhebbers meteen hun gebruikelijke Pavlovreactie vertonen
-
baastiaan
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
De Hatchback-looking sedan komt weer terug in het premium segment blijkbaar... (kijk maar in de VS met de nieuwe Lexus GS, Infiniti M45 etc)
Het valt inderdaad maar te bezien wat hier van realiteit wordt. de voorkant - ik zie daar niet 'typisch Opel' aan. 'typisch alles' zou ik eerder willen zeggen.
Het valt inderdaad maar te bezien wat hier van realiteit wordt. de voorkant - ik zie daar niet 'typisch Opel' aan. 'typisch alles' zou ik eerder willen zeggen.
-
kolst007
- Geregistreerd lid
Ach ja,
Volgens de Auto-telegraaf gaan Saab en Opel nu echt samen.
Helaas, het zat er al tijden in.
Volgens de Auto-telegraaf gaan Saab en Opel nu echt samen.
Helaas, het zat er al tijden in.
-
Hanm
- Lid van verdienste
Hoezo "nu echt samen"?? Het zijn toch al sinds 2000 allebei een onderdeel van het GM concern? Het bericht gaat alleen maar over een mogelijke samenvoeging van productie, daar zie ik nu echt het probleem niet van in. Slimme zet zou ik zeggen om op die manier een fabriek te scheppen die een rendabel aantal eenheden kan produceren die nocht verkocht worden ook. (300.000 nieuwe Saabs zie ik zo 1-2-3 nog niet verkocht worden waarmee een rendabele Saab-only fabriek gewoonweg niet interessant is)
-
Aero_X
- Geregistreerd lid
Nog over dat ik die allereerste schets een beetje een opel neus vond...ik blijf daarbij
...ik kwam even niet op het model waar ik het op vond lijken...maar keek nog eens..en vond het ineens heel erg op een nieuw model omega lijken...of ligt dit misschien aan mij...?
-
kolst007
- Geregistreerd lid
Zoals al eerder is bericht worden Opel en saab in 1 fabriek gebouwdHanm schreef:Hoezo "nu echt samen"?? Het zijn toch al sinds 2000 allebei een onderdeel van het GM concern? Het bericht gaat alleen maar over een mogelijke samenvoeging van productie, daar zie ik nu echt het probleem niet van in. Slimme zet zou ik zeggen om op die manier een fabriek te scheppen die een rendabel aantal eenheden kan produceren die nocht verkocht worden ook. (300.000 nieuwe Saabs zie ik zo 1-2-3 nog niet verkocht worden waarmee een rendabele Saab-only fabriek gewoonweg niet interessant is)
nog even en er is niets meer echt.
-
Hanm
- Lid van verdienste
Dat heb ik wel begrepen ja.Zoals al eerder is bericht worden Opel en saab in 1 fabriek gebouwd
Dat is een statement waar ik in relatie tot het voorgaande niets mee kan. Tot voor kort werden 9-3 Cabriolets en Viggens op dezelfde lijn geproduceerd als de Porsche boxter, daarvoor werd de NG900 cabriolet op dezelfde lijn als de Opel Calibra geproduceerd en in het verleden zijn er zelfs klassieke 900's van dezelfde band gerold als de Lada Samara...... Ooit last van gehad?nog even en er is niets meer echt.
-
trollspeed
- Geregistreerd lid
Ben het helemaal met je eens
.
Waarschijnlijk wisten ze het niet?!
gr EJ
Waarschijnlijk wisten ze het niet?!
gr EJ
-
jelger
- Geregistreerd lid
ik kan met zulke vergelijkingen ook niks...
de Volvo s40 en Mitusbishi Carisma weden ook 10 jaar in dezelfde fabriek gebouwd.
glad ijs - ik weet het - maar ik vind een S40 toch behoorlijk Volvo - en een Carisma toch behoorlijk Mitsubishi representant van die tijd (=saai)
wat is "echt" dan?
de Volvo s40 en Mitusbishi Carisma weden ook 10 jaar in dezelfde fabriek gebouwd.
glad ijs - ik weet het - maar ik vind een S40 toch behoorlijk Volvo - en een Carisma toch behoorlijk Mitsubishi representant van die tijd (=saai)
wat is "echt" dan?