Voorruit vervangen 9-3
-
Dominique montfort
- Geregistreerd lid
Voorruit vervangen 9-3
Ik heb een vraag omtrent vervangen voorruit van een Saab 9-3 bj2000. Ik heb iets in mijn hoofd hier gelezen te hebben dat er een issue zou kunnen zijn ivm een raamlijst die nauwelijks heel te demonteren is en ook niet meer nieuw verkrijgbaar is? Klopt dat of geldt dat niet voor dit model?
-
klaasj
- Donateur (8x)

Re: Voorruit vervangen 9-3
Dat geld voor de cabrio uitvoering. De lijst is niet leverbaar en ook eigenlijk niet goed te demonteren
-
Dominique montfort
- Geregistreerd lid
Oké dankje klaasj. Dus het varvangen van de voorruit van een coupe is nog steeds gewoon mogelijk zonder problemen?
-
klaasj
- Donateur (8x)

-
Dominique montfort
- Geregistreerd lid
Is zoiets 2e hands nog te verkrijgen of moet je daar niet aan beginnen?
-
op
- Donateur (4x)

Gewoon nieuw nemen: het beste zicht. Het verschil met zo'n oude ruit is meestal enorm.
-
jansen
- Donateur (7x)

Als je zelf al het antwoord geeft waarom stel je dan de vraag.Is zoiets 2e hands nog te verkrijgen of moet je daar niet aan beginnen?
-
Dominique montfort
- Geregistreerd lid
Enigzins retorisch, dat klopt. Maar was benieuwd naar jullie mening. Als er 3 hadden gezegd 'Hee dat kan prima bij een budget auto' had ik dat aangenomen. Nu ga ik voor nieuw.
Fijn dat jullie tips geven.
Fijne avond
Fijn dat jullie tips geven.
Fijne avond
-
Harrie1971
- Donateur

3 weken geleden prijs opgevraagd voor mijn 9-3 og 5-deurs bij Autotaalglas in Zwolle: €450-€500
-
beekemm
- Geregistreerd lid
Ik snap nooit waarom moet je je raam vervanging zelf betalen, ik heb wa plus dan betaalt de verzekering het grootste gedeelte. eigen risico 150 euro
-
Harrie1971
- Donateur

Omdat je dan eerst er zelf een barst in moet gooien en er zijn ook eerlijke mensen die dat niet doen.
-
droptop
- Geregistreerd lid
Zoals hierboven ook al beschreven, behalve de cabrio modellen zijn de ruiten goed te vervangen.
Mocht het ooit ter sprake komen ik heb nog wel een aantal cabrio ruitlijsten liggen.

Mocht het ooit ter sprake komen ik heb nog wel een aantal cabrio ruitlijsten liggen.