Hallo,
Vorige week begon mijn turbo blauwe wolkjes te blazen nadat deze een nachtje geslapen had dus dat werd een nieuwe turbo.
Nu heb ik een Saab 9-5 DE met 185pk uit 2006 dus ik dacht nou dat is een LPT dus een GT17 turbo dat bleek dus niet zo te zijn.
Gelukkig had ik alles nog liggen om deze toch te installeren alleen nu is mijn tuningsmap natuurlijk niet goed?
Hoe moet deze nu aanpassen?
Of moet ik toch weer alles demonteren en op zoek gaan naar een TD04?
Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet, Chris
Nieuwe Turbo oohjeee
-
werli
- Donateur (2x)

Re: Nieuwe Turbo oohjeee
heey
degene die met een garret rijdt en een tuning wil word soms wel eens voorzien van een software met TD04
in mijn oogpunt niks aan doen
mvg werner
degene die met een garret rijdt en een tuning wil word soms wel eens voorzien van een software met TD04
in mijn oogpunt niks aan doen
mvg werner
-
evo
- Donateur (2x)

Origineel is dit ook zo. Waarschijnlijk is er dus ooit een andere turbo op gekomen. Of daarbij de software is meegenomen is volgens mij nu onduidelijk.Chris9-3 schreef: ↑vr 15 dec, 2023 20:57....Nu heb ik een Saab 9-5 DE met 185pk uit 2006 dus ik dacht nou dat is een LPT dus een GT17 turbo....
Gezien je nu qua turbo weer terug bent bij origineel, zou ik je software ook laten controleren. Als er bijv een stage 1 voor een td04 op staat, kan die GT17 het heel zwaar krijgen....
-
Chris9-3
- Geregistreerd lid
Ik had niet het vermoeden dat deze wagen meer als 185 had eerlijk gezegd. Het verschil tussen 185 pk en een stage 1 td04 is 70 pk ofzo? Dat had ik wel gemerkt denk ik. Heb een Aero gehad en daar zat die ver vandaan haha.evo schreef: ↑za 16 dec, 2023 13:26Origineel is dit ook zo. Waarschijnlijk is er dus ooit een andere turbo op gekomen. Of daarbij de software is meegenomen is volgens mij nu onduidelijk.
Gezien je nu qua turbo weer terug bent bij origineel, zou ik je software ook laten controleren. Als er bijv een stage 1 voor een td04 op staat, kan die GT17 het heel zwaar krijgen....
-
ReinO
- Donateur (2x)

heb zelf ook een tijdje zo rondgereden, ging prima totdat die
oude garrett het begaf.
oude garrett het begaf.