Lpg-prijzen
-
collega
- Donateur (3x)

Lpg-prijzen
Prijzen weer lager https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... m=a_107139
-
op
- Donateur (4x)

Re: Lpg-prijzen
Bij mij in de buurt (Utrecht-Noord) nu € 0,82 bij de goedkoopste en 0,84 bij de duurste.
Is dus al weer dik 20 cent goedkoper dan een paar weken geleden.
En het zal nog wel verder zakken....
Is dus al weer dik 20 cent goedkoper dan een paar weken geleden.
En het zal nog wel verder zakken....
-
veenaalt
- Donateur (7x)

€0,66 is het goedkoopste. 5 km van hier.
Dichtste bij 0,87
Dichtste bij 0,87
-
Injectie
- Moderator
Afgelopen maandag in het mooie Amersfoort aan de A1 0,629 voor een liter LPG
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Die Esso blijft ongeëvenaard, zeker voor een tankstation wat zich langs de snelweg bevindt. Ik tank er niet heel vaak, maar wel heel graag 
-
Tubbe
- Donateur (2x)

In Veenendaal parallel aan de A12 (Grote Beer en rondweg oost) ook al een tijdje een fijne prijsoorlog tussen Total en Esso, nu 68,4 en 68,9.
Heel prettig voor de prijsbewuste rijder. Overigens ook een nette winterprijs is mijn idee....
Heel prettig voor de prijsbewuste rijder. Overigens ook een nette winterprijs is mijn idee....
-
brinky
- Donateur

Weerselo is inderdaad een goedkope in deze regio... Op 't moment is Harbrinkhoek overigens even duur.Roel95 schreef: ↑do 05 jan, 2023 18:4469,9 ct zojuist betaald in Weerselo
-
collega
- Donateur (3x)

BP langs de A30 65,9 cent.
Maar: Per 1 juli 6 cent erbij

Maar: Per 1 juli 6 cent erbij
-
Arjan9-3
- Donateur (10x)

Total in Houten: 63,9 cent en voor de allerzuinigste is het 1 km verderop zelfs 61,9 cent bij de Esso (net iets verder van de A27). Op en neer naar Lauwersoog (500 km) voor €23,66 
Snel ook even berekend wat dat middels OV zou kosten: €79,74 en eenzelfde vermeerdering qua tijd
Snel ook even berekend wat dat middels OV zou kosten: €79,74 en eenzelfde vermeerdering qua tijd