Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Bericht
door martinphili » di 19 jun, 2018 21:26
Je hoeft niet zo ver weg te gaan. Ook in Nederland staat zoiets. Deze foto maakte ik in Meppel: (
zie links boven in de hoek)
waar een klein vogeltje me vertelde dat deze auto ergens hoog in het noorden een stalling heeft.
-
timo
- Geregistreerd lid
Bericht
door timo » di 19 jun, 2018 21:53
Nu was die mellberg 900 niet zo mooi maar wel bijzonder

. Als je zoekt op citroen cx by mellberg dan zijn er ook mooie 6w varianten gemaakt.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Bericht
door Style&Co » di 19 jun, 2018 21:54
grappig... datzelfde kleine vogeltje vertelde mij dat deze oranje big Saab (typenaam: 906 Aerospace) in opdracht van Christian von Koenigsegg gebouwd is als service auto in zijn beginjaren. En een man met grijze regenjas, gleufhoed en een krant (Het Parool van vorige week) onder zijn rechterarm vertelde me dat deze auto zeer binnenkort met Nederlands kenteken op s'Heeren weeghen mag rondrijden
-
Funky Dude
- In memoriam †
Bericht
door Funky Dude » di 19 jun, 2018 22:17
Ik waag te betwijfelen dit dit de grootste (omgebouwde) SAAB is, in Zweden zijn behalve de Solstad oprij-versies ook ambulances gebouwd en in het VK zijn er de rouwwagens en (volg)limo's.
-
Funky Dude
- In memoriam †
Bericht
door Funky Dude » wo 20 jun, 2018 0:09
Da's het puntje niet, die rouwauto's zijn trouwens al ver voor die zou-er-nog-niet-dood-in-gezien-willen-worden Tesla op dit levendige forum voorbij gekomen
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Bericht
door Steve-O » zo 24 jun, 2018 10:29
Style&Co schreef: ↑di 19 jun, 2018 21:54
grappig... datzelfde kleine vogeltje vertelde mij dat deze oranje big Saab (typenaam: 906 Aerospace) in opdracht van Christian von Koenigsegg gebouwd is als service auto in zijn beginjaren. En een man met grijze regenjas, gleufhoed en een krant (Het Parool van vorige week) onder zijn rechterarm vertelde me dat deze auto zeer binnenkort met Nederlands kenteken op s'Heeren weeghen mag rondrijden
Deze oranje 906 Aerospace, stond als ik mij niet vergis vorig jaar nog op Blocket. Inderdaad met foto's erbij van de complete inrichting als servicewagen. Gaaf ding!
-
nastydrive
- Donateur (2x)

Bericht
door nastydrive » zo 24 jun, 2018 11:53
Was de 9000 limousine 8 deurs versie niet langer

-
martinphili
- Geregistreerd lid
Bericht
door martinphili » zo 24 jun, 2018 13:14
Ik denk dat Willem dat ook zo vindt