FreeTuning,wie doet er mee? (Waarom gratis? -> Waarom niet!)
-
schuimkraag
- Donateur

Re: FreeTuning,wie doet er mee? (Waarom gratis? -> Waarom ni
Mooi man,gratisjjj
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

Leuk initiatief maar het ontbreekt mij helaas aan kennis 
-
Ruud 9.3
- Donateur

Leuk idee Berry, ik kan eventueel wel helpen met lezen en schrijven van T5 en T7 bestanden naar de ECU.
-
Randolph
- Geregistreerd lid
Mag ik met een V6 ook meedoen?? 
-
Pascalendanielle
- Geregistreerd lid
Aangemeld op Facebook, ik ben er bij, en mocht er hulp nodig zijn en ik kan helpen wil ik best hulp bieden....
-
inactief
- Geregistreerd lid
Op onder andere trionictuning staan al lang gratis binnetjes voor je Saab.
Het enige wat trionictuning wil om daar bij te kunnen is dat je wat tijd en energie steekt in het leren hoe trionic werkt voor je er bij kan. Ik denk dat dit een slimmere manier is dan de binnetjes lukraak verspreiden. Op de trionictuning manier kun je een beetje een inschatting maken wat er in je auto gaat.
De tools om de binnetjes naar je auto te schrijven inc beschrijving wat de slimste tool voor jou is vind je bijvoorbeeld hier.
Gr Gijs
Het enige wat trionictuning wil om daar bij te kunnen is dat je wat tijd en energie steekt in het leren hoe trionic werkt voor je er bij kan. Ik denk dat dit een slimmere manier is dan de binnetjes lukraak verspreiden. Op de trionictuning manier kun je een beetje een inschatting maken wat er in je auto gaat.
De tools om de binnetjes naar je auto te schrijven inc beschrijving wat de slimste tool voor jou is vind je bijvoorbeeld hier.
Gr Gijs