zwarte 900 5 drs in Nederland
-
veenaalt
- Donateur (7x)

zwarte 900 5 drs in Nederland
Heeft iemand een idee hoeveel zwarte 900 classic 5 drs er zijn in Nederland?
Op de sf meeting viel het me op dat er wel veel groene en blauwe 900 5 drs zijn.
Maar zwarte..
Op de sf meeting viel het me op dat er wel veel groene en blauwe 900 5 drs zijn.
Maar zwarte..
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: zwarte 900 5 drs in Nederland
count me in! Heb een 5drs 900 lpt uit 1993. Had liever een zalmneus fpt 5 deurs gehad maar volgens mij zijn die maar kort (zoniet nooit) gemaakt
Vriendje van me heeft exact dezelfde, ook regio Amsterdam dus dat zijn er alvast 2
(maar ze zijn inderdaad schaarser dan een zwarte cabrio of coupe)
Vriendje van me heeft exact dezelfde, ook regio Amsterdam dus dat zijn er alvast 2
(maar ze zijn inderdaad schaarser dan een zwarte cabrio of coupe)
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Hier nog eentje (een hele fraaie vind ik). Was op de meeting zaterdag, weet niet van welke forummer.

-
veenaalt
- Donateur (7x)

Bedankt voor het compliment sapphire!
Ik ken die auto heel goed. Staat hier onder de carport.
Oorspronkelijk ook een lpt.
Laatste stond er een zwarte 5drs te koop op mp. Wat ik begrepen heb is dat die naar het buitenland is gegaan.
Totaal dus 3 zwarte 900 5 drs. Behoorlijk unieke saab dus!
Ik ken die auto heel goed. Staat hier onder de carport.
Oorspronkelijk ook een lpt.
Laatste stond er een zwarte 5drs te koop op mp. Wat ik begrepen heb is dat die naar het buitenland is gegaan.
Totaal dus 3 zwarte 900 5 drs. Behoorlijk unieke saab dus!
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

en uiteraard die zwarte 5 deurs die door Haaima gerestaureerd is voor een klant
http://www.haaima-automobielen.nl/index ... ojectid=18" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.haaima-automobielen.nl/index ... ojectid=18" onclick="window.open(this.href);return false;
-
veenaalt
- Donateur (7x)

En dat ik is 4.
Dat is toch nog veel exclusiever dan een saab 90!
Dat is toch nog veel exclusiever dan een saab 90!
-
Ewout
- Donateur (5x)

(maar niet dan een zwarte SAAB 90)
Het is jammer dat je in het RDW-bestand geen goed onderscheid kunt maken tussen de carrosserievarianten...
Het is jammer dat je in het RDW-bestand geen goed onderscheid kunt maken tussen de carrosserievarianten...
-
turbopilot
- Donateur (7x)

er is er toch ook 1 met een pamperset oftewel een 5 deurs GT:-S+
-
veenaalt
- Donateur (7x)

[]
Heeft iemand hier een foto van?
Ben wel nieuwsgierig hoe die eruit ziet.
Heeft iemand hier een foto van?
Ben wel nieuwsgierig hoe die eruit ziet.
-
robertw
ahh, zo weinig zwarte 5 deurs? olivier heeft er ook 1, met manueel fabrieks-schuifdak! maar de deuren zijn erg slecht dus jammer dat zo weinig zwartjes zijn.
/rw
/rw
-
tonke40
- Donateur (10x)

Had er tot voor kort ook een in mijn verzameling maar is inmiddels verkocht.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Dat is geen Nederlandse auto volgens mij. Ik heb er wel ergens een foto van...turbopilot schreef:er is er toch ook 1 met een pamperset oftewel een 5 deurs GT:-S+
Ik heb een paar jaar terug trouwens ook een zwarte 900 S van '93 gehad bedenk ik me nu. Was helaas meer plaatwerk van rot dan goed dus uiteindelijk gesloopt.

-
driepersoonsbed
- Geregistreerd lid
Aan mij. Waar staat de teller op? 5?tonke40 schreef:Had er tot voor kort ook een in mijn verzameling maar is inmiddels verkocht.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Alleen binnen het forum meten hoeveel er in Nederland zijn is natuurlijk niet echt een goede meetmethode 
Binnen het forum alle zwarte 900 classics tellen (ook al lastig), bepalen hoeveel % 5drs daar tussen zitten en dit betrekken op de zwarte 900 classics die er in NL rijden (via RDW te vinden) komt al een stuk meer in de buurt (aannemende dat het saabforum representatief is voor de gehele populatie Saabs)
Binnen het forum alle zwarte 900 classics tellen (ook al lastig), bepalen hoeveel % 5drs daar tussen zitten en dit betrekken op de zwarte 900 classics die er in NL rijden (via RDW te vinden) komt al een stuk meer in de buurt (aannemende dat het saabforum representatief is voor de gehele populatie Saabs)