Nadat Trionic ingebouwd was was het het tijd te gaan rijden, loggen en finetunen, nou dat heeft nog geen 2 dagen geduurd of ik trapte door de koppeling heen, GRRRRRRRRR! Ik zei nog dat ik geen ander vliegwiel wilde doen voor trionic en had gekozen voor het triggerwheel op de krukaspoelie, dit omdat ik de koppeling-klus niet bovenaan mijn lijstje staat van favoriete klusjes, maar het moest dan toch gebeuren. Gelukkig niet ver van huis gestrand, starten in 1e versnelling en zonder koppelen toch thuis gekomen
Slave is vettig, koppeling lijkt nog origineel.
Remolie is bagger.
Alles wordt vernieuwd dus het gaat er quick & dirty uit, met de slijptol de vingers van de drukgroep eraf gaat het snelst
Alles eruit en nog vies, krukas keering was nog droog maar wordt ook vervangen.
Nu weer netjes en klaar om de nieuwe onderdelen te ontvangen (groetjes aan Dasty-Bob).
Vliegwiel schoongemaakt en gemarkeerd, alle vliegwiel bouten ontdaan van oude loctite en even met een tapper door de draad snijden (krukas) om daar ook de oude loctite resten te verwijderen
Nieuwe Sachs koppelingsset erin, nieuwe slave, toplager nieuw in het vliegwiel, krukaskeering en priseas keering vernieuwd
En alles is weer zoals het was...terug naar start