Ff update. Na een slechts 1,5/2 weken durende grote brand in Scheemda bij een oud papierverwerking, waar ik hemelsbreed een paar kilometer onderwinds vanaf woon heb ik, nu de brand definitief geblust is Bluegie weer asvrij gekregen. Bluegie zag er niet uit,grijs van de as. Vreselijk waar die astroep overal is ingekropen/gewaaid. In combinatie met een beetje regen, niet leuk. 2 dagen spoelen, vegen en uitzuigen did it. Ik weer blij. Voor de rest ff een nieuwe sensor in de radiateur geplaatst. Hij beleef daar een beetje incontinent. Nu opgelost. voor de rest, het is starten lopen en lekker tuffen. Binnenkort de Inca's er onder, en dan uitvogelen hoe ik foto's via Mijn album op het forum krijg.
Saab 90 Bluegie update
-
blue city
- Donateur (3x)

Re: Saab 90 Bluegie
Ff update. Na een slechts 1,5/2 weken durende grote brand in Scheemda bij een oud papierverwerking, waar ik hemelsbreed een paar kilometer onderwinds vanaf woon heb ik, nu de brand definitief geblust is Bluegie weer asvrij gekregen. Bluegie zag er niet uit,grijs van de as. Vreselijk waar die astroep overal is ingekropen/gewaaid. In combinatie met een beetje regen, niet leuk. 2 dagen spoelen, vegen en uitzuigen did it. Ik weer blij. Voor de rest ff een nieuwe sensor in de radiateur geplaatst. Hij beleef daar een beetje incontinent. Nu opgelost. voor de rest, het is starten lopen en lekker tuffen. Binnenkort de Inca's er onder, en dan uitvogelen hoe ik foto's via Mijn album op het forum krijg.
-
blue city
- Donateur (3x)

Is wel de bedoeling. Als het pokkeltje het toelaat.
-
sb90
- Geregistreerd lid
Mocht het niet lukken stuur ze gerust even naar ons adres info(apestaartje)saab-90.nl dan zet ik ze online voor jeblue city schreef:...en dan uitvogelen hoe ik foto's via Mijn album op het forum krijg.
Niels
-
blue city
- Donateur (3x)

Bedankt voor het aanbod Niels, maar dankzij een vraag hier op het forum ben ik er achter hoe het moet.
Ik zal wel binnenkort een paar foto's jullie kant uit sturen. Kan mijn autootje mooi zijn status op de site bijgewerkt krijgen.

Zie hier het bewijs
-
esalet
- Donateur (8x)

Een anderhalf a twee weken durende brand!!
Ja dan kan je wel even poetsen daarna, dat geloof ik.
Altijd een genoegen te horen en te zien dat Bluegie nog zo vertroeteld wordt!
Ja dan kan je wel even poetsen daarna, dat geloof ik.
Altijd een genoegen te horen en te zien dat Bluegie nog zo vertroeteld wordt!
-
blue city
- Donateur (3x)

En hoppa. uit zeer betrouwbare bron (RDW) vernomen dat Bluegie weer een nieuwe APK heeft. De laatste keer dat ie jaarlijks moet. Volgende keuring gaan we vooor 2 jaar. Nu even afwachten wanneer hij weer thuiskomt.
-
Raggare
- Geregistreerd lid
en ook uit zeer betrouwbare bron vernomen dat ie tekoop is.....
-
blue city
- Donateur (3x)

Daar ben ik nog niet helemaal uit. Maar als ie verkocht wordt, gaat hij zeker niet voor een scheet en drie knikkers weg.
Dan zet ik hem weg in een verwarmde garage.
-
blue city
- Donateur (3x)

Als die dorrel dan maar van je zelf is.
-
blue city
- Donateur (3x)

Hij staat al op feestboek, maar wil hem hier ook even laten zien met Inca's. Net terug uit Ommen, nieuwe APK en verder niets mee aan de hand. Nog een jaar, en hij mag voor de 2 jaarlijkse keuring. Lullig eigenlijk van de RDW. Bluegie is van '87, maar datums komen niet helemaal overeen. Hij moest eerder voor de keuring dan zijn verjaardag. Dan is ie dus eigenlijk 31 jaar.

Nu nog even naar de spuitert voor bijrijdersdeur en motorkap, na de ophok. En oh ja, de doppen nog een mooi zwart maken.
-
esalet
- Donateur (8x)

Staat stoer op z'n wieltjes zo!
en gefeliciteerd met de APK, altijd fijn.
en gefeliciteerd met de APK, altijd fijn.
-
teunis
- Geregistreerd lid
Mooi Blue City!
Mijn eerste auto was precies zo: zelfde kleur en inca's! Gereden van 1998-2001.
Gevalletje 'had ik nooit weg moeten doen'.
Veel plezier ermee nog!
Mijn eerste auto was precies zo: zelfde kleur en inca's! Gereden van 1998-2001.
Gevalletje 'had ik nooit weg moeten doen'.
Veel plezier ermee nog!