UPDATE:
Na een tijdje weinig gereden te hebben omdat de auto bij de spuiter was van de winter en omdat hij niet lekker reed op gas, ben ik vorige week weer teruggeggaan naar de leverancier AGS.
In december heb ik bougies vervangen en kleppen leten stellen. In plaats van beter lopen ging het slechter. Op gas dan, benzine rijdt hij als vanouds erg goed. Bij accelleratie schokte de auto nogal en vrachtjes trekken ging eigenlijk alleen op benzine. De gekste klacht was dat als je gereden had, en de auto een uurtje gestaan had, de auto na het opnieuw starten bijna geen vermogen had en niet rijdbaar was. Na 10 minuten op bezine ging het dan wel weer op gas. Ook bij halfgas schokte de auto vaak heel licht, wat gewoon oncomfortabel was.
Het gekke was wel dat de klachten er soms waren. Net als je het zat was reed de auto weer een tijdje prima.

Omdat ik twee jaar garantie had heb ik nu pas de klachten voorgelegd aan AGS.
Daarbij heb ik voorgesteld om de zaak om te bouwen naar een gewoon verdampersysteem. Omdat het haperen tijdens de accelleratie er niet goed uit het halen viel, vonden de heren dat een goed idee.
Ik heb vanmiddag mijn auto opgehaald met de verdamper (impco) erin en het is zalig!!
Heel soepel, en alle klachten zijn weg
Sinds vanmiddag ben ik eigenlijk alleen maar ritjes aan het maken met een grijns van oor tot oor.
Daarna nog even tanken, 52 liter voor 34,32 euro, en 504 km op de dagteller! Yihaa!!!