Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
-
Oosthoek
- Donateur

Bericht
door Oosthoek » do 08 okt, 2009 23:34
Menno schreef:Takel komt in orde. Robert Jansen moet wel komen, want ik heb een ernstig vermoeden dat ik enigszins verkaterd zal zijn (klussen lukt dan nog, maar overzicht is ver te zoeken)
Ha, kunnen we bij elkaar uithuilen!
Ik merkte trouwens zojuist dat ik zaterdagavond een etentje heb in Utrecht. Wordt een kort bezoekje voor deze jongen vrees ik... Heb er desalniettemin veel zin in

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Bericht
door Sapphire » vr 09 okt, 2009 0:43
Hey Rutger, als je ook naar DaVinz gaat de 10e, kan je dan mijn SF polo meenemen die turboflix dan bij Vinz aan je geeft? Dan kan ie de volgende dag mooi mee naar Thom (of was het nou 17 okt naar de onderdelendag?;)) ! Anyway, if agreed, dan zal ik contact opnemen met felix.
-
Oosthoek
- Donateur

Bericht
door Oosthoek » vr 09 okt, 2009 0:55
Ja is prima! Ben er bij Thom niet bij, maar wel bij de onderdelendag.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Bericht
door Sapphire » vr 09 okt, 2009 1:21
OKey!
-
Menno
- Geregistreerd lid
Bericht
door Menno » vr 09 okt, 2009 7:53
Ach, lees nu pas dat Robert J er niet bij zal zijn. Mm, pluseight is ook wel een techneut toch? Komt goed, komt goed
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Bericht
door DaVinz » vr 09 okt, 2009 9:37
nog even huishoudelijk:
ze zijn bij mij aan het bouwen aan de ringbaan west. Daarom is er 1 kruispunt afgesloten dus moet je via het rooseveldplein.
<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... iframe><br />
@ menno No worries, anders kunnen we altijd nog Jeroen (Wasman) uit de wasstraat plukken

-
Pluseight
- Geregistreerd lid
Bericht
door Pluseight » vr 09 okt, 2009 9:38
Ik voel me vereerd Menno, maar dat is echt te veel roem hoor.

Mijn aanmelding is eerder gebaseerd op de uitnodiging 'kijkers die wat willen leren'.
Zijn er niet meer hardcore sleutelaars die komen dan? En Vincent helpt zelf ook een handje mee, toch?
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Bericht
door DaVinz » vr 09 okt, 2009 9:39
tuurlijk !
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Bericht
door Sapphire » vr 09 okt, 2009 9:51
Wie gaan er eigenlijk sleutelen behalve Menno?
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Bericht
door DaVinz » vr 09 okt, 2009 9:53
moi, weet ook niet of het handig is om met 5 man in die motorruimte te gaan klooien
-
Oosthoek
- Donateur

Bericht
door Oosthoek » vr 09 okt, 2009 12:23
Ik kom niet voor speck ende boonen uiteraard, maar heel veel werk zal ik wel niet verzetten aangezien ik vanavond een borrel met gratis bier heb... Sorry vinc

-
mark123
- Geregistreerd lid
Bericht
door mark123 » vr 09 okt, 2009 12:34
Ik ga helaas afhaken, mijn volleybalwedstrijd is 2 uur naar voren geschoven. Toch succes!
EDIT: Tenzij er mensen echt zitten te springen om een poets demootje dan kan ik wel even een uurtje langskomen!
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Bericht
door DaVinz » vr 09 okt, 2009 16:03
Oosthoek schreef:Ik kom niet voor speck ende boonen uiteraard, maar heel veel werk zal ik wel niet verzetten aangezien ik vanavond een borrel met gratis bier heb... Sorry vinc

he... geen probleem, niemand kan op tegen gratis bier

-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Bericht
door DaVinz » vr 09 okt, 2009 21:41
misschien ook wel handig mijn telefoonnummer
nul zes een zeven acht vier negen nul vijf vier
-
Oosthoek
- Donateur

Bericht
door Oosthoek » za 10 okt, 2009 4:23
Ik weet nu al dat ik morgen hoofdpijn heb. Goed hè?