Ja we hebben een kostbare relatieDV 9-3 schreef: ↑di 28 nov, 2023 0:25Dat die laatste op mijn To Do lijst kwam, komt dan weer door de héél fijn klinkende Viggen van MHB_Turbo...![]()
Gele Viggen, roze bril. 'Interieur upgrades'.
-
MHB_Turbo
- Donateur (3x)

Re: Gele Viggen, roze bril. 'Skewcut'.
-
DV 9-3
- Donateur

Re: Gele Viggen, roze bril. 'Skewcut'.
Ach, laten we d'r maar weer 's in investeren dan!
Afgesproken!Daan Paul schreef: ↑di 28 nov, 2023 9:33Waarschuw me maar als je tevreden bent…. Dan rijd ik jouw kant op, of zorg ik dat de koffie klaar staat.
-
DV 9-3
- Donateur

Re: Gele Viggen, roze bril. 'Interieur upgrades'.
.
Geïnspireerd door de prachtig vernieuwde antracietkleurige bekleding van de GT in Alcantara-look,
viel de keuze voor de nieuwe hemelbekleding van de MCY Viggen op zwart Alcantara-look.

Alle hemel-ornamenten werden ook hier keurig in de kleur gespoten.

De A-stijlen werden natuurlijk ook mooi meegenomen in Alcantara-look.

En, hoewel ik 't best wel 'n avontuur vond om 't te proberen...

Er kwamen nieuwe gordels in met 'n heus MCY gekleurd randje.

In 't echt popt dat MCY randje van de gordel er trouwens wat minder uit, gelukkig.

Al met al héél blij mee weer!
Geïnspireerd door de prachtig vernieuwde antracietkleurige bekleding van de GT in Alcantara-look,
viel de keuze voor de nieuwe hemelbekleding van de MCY Viggen op zwart Alcantara-look.

Alle hemel-ornamenten werden ook hier keurig in de kleur gespoten.

De A-stijlen werden natuurlijk ook mooi meegenomen in Alcantara-look.

En, hoewel ik 't best wel 'n avontuur vond om 't te proberen...

Er kwamen nieuwe gordels in met 'n heus MCY gekleurd randje.

In 't echt popt dat MCY randje van de gordel er trouwens wat minder uit, gelukkig.

Al met al héél blij mee weer!
-
Super72
- Geregistreerd lid
Mooi hoor. Wat was je overweging om het te laten doen? (ik vind jouw grens tussen 'het moet zo origineel mogelijk' en 'wat kan mij het ook verrotten' soms wat lastig te vatten). Gordels... ik denk dat ik die in het echt moet zien. 
-
DV 9-3
- Donateur

Edit: Je bent welkom!
Ik vind die grens leuk om mee te experimenteren.
De zwarte hemel zag ik bij MHB_Turbo z’n MCY 9-3 Coupé in vrijwel de originele stof en vond ik prachtig. Alcantara-look leek me dan nog net ietsje mooier.
Die gordels wilde ik gewoon graag proberen. Een klèin accentje in het zwart-grijze Viggen interieur dat verder toch al niet meer origineel was leek me aardig. Ik heb het nog niet in ‘t echt gezien maar vind ‘t wel geslaagd denk ik.
Ik vind die grens leuk om mee te experimenteren.
De zwarte hemel zag ik bij MHB_Turbo z’n MCY 9-3 Coupé in vrijwel de originele stof en vond ik prachtig. Alcantara-look leek me dan nog net ietsje mooier.
Die gordels wilde ik gewoon graag proberen. Een klèin accentje in het zwart-grijze Viggen interieur dat verder toch al niet meer origineel was leek me aardig. Ik heb het nog niet in ‘t echt gezien maar vind ‘t wel geslaagd denk ik.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Ik heb vorige week al een sneak preview gehad, en in het echt is het gele randje in de gordel een erg leuke knipoog vind ik. Het ziet er allemaal heel mooi uit Daaf!
-
Daan Paul
- Donateur

Geslaagd experiment! Donkere hemeltje ga je vast geweldig vinden. Ik ben er fan van inmiddels.
-
DV 9-3
- Donateur

Inmiddels 'n paar keer wat langer mee gereden en zo'n hemel incl. de raamstijlen in zwart (al dan niet alcantara) doet 'm op 'n heel subtiele wijze heel veel goeds!

En de gordels, tja, 't is grappig en ben blij dat ik 't geprobeerd heb. Lelijk vind ik ik 't gelukkig in ieder geval niet. Misschien went 't nog wat.

En de gordels, tja, 't is grappig en ben blij dat ik 't geprobeerd heb. Lelijk vind ik ik 't gelukkig in ieder geval niet. Misschien went 't nog wat.

-
Sonab
- Donateur (4x)

Gaaf hoor. Ik mag dat wel. Past goed bij je onderschrift trouwens