ik maak zelf ook niet mijn hele auto sneeuwvrij hoor, maar wel zodanig dat ik voldoende zicht heb en dat er geen sneeuw meer afwaait en hinder veroorzaakt
Leuke foto's hier!
Wat een heerlijk Zweeds weer hebben we toch.
Weer om wat geweldige foto's te maken.
Op mijn auto lag zo'n 20 cm. sneeuw. Hij heeft de hele week stil gestaan, dus het nam behoorlijk wat tijd in beslag m'n geliefde sneeuwvrij te maken.
Hieronder volgen wat foto's.
En wat een enorme kick geeft het wanneer je Saabje dan ook weer na een beetje gekuch zomaar weer start!
Heerlijk..
het lijkt wel of mijn 9-5 een grote grijns in de grille krijgt zodra er sneeuw valt, top-winter-auto!
Ik maak zelf ook mijn auto goed sneeuwvrij inclusief dak en verlichting. Met een dikke laag sneeuw zie je bij sommige geen richtingaanwijzer of remlicht meer branden...
een sneeuw laagje op je auto heeft sowieso een extra voordeel bovenop het feit dat het er zo mooi uitziet je hoeft geen ramen te krabben maar verder ziet het er super uit, en ja mijn 9000 heeft ook zo'n grote grijns om de grill met al die sneeuw. Het duurt alleen met starten wat langer aangezien de benzinepomp niet altijd meteen gaat draaien maar dan hoor je die brom komen en dan weet je met een paar tellen begint de saab te hoesten en te draaien