99CC 1974 "Beauregarde": Het afscheid

1967-1984
Plaats reactie
Tissa
Geregistreerd lid

Re: 99CC 1974 "Beauregarde": Polijsten en hoedeplank

Bericht door Tissa » do 11 dec, 2025 8:19

Dank voor het meedenken! Die cilinder is net anders, maar ik heb hem sowieso niet nodig. Met de cilinder zelf is niks mis (hij houdt gewoon de druk). Waarschijnlijk is het systeem gewoon nog niet goed genoeg ontlucht.
Oosthoek schreef:
wo 10 dec, 2025 23:20
Waar had je de stof voor de hoedenplank vandaan? Zoiets heb ik ook nog nodig :)
Voor de stoffen voor mijn hoedenplanken (ook de 900) moet ik mijn moeder bedanken. Deze bruine stof voor de 99 heeft ze voor mij gescoord op een stoffenmarkt. Omdat ze dacht dat ik er ook de laadvloer mee kon doen heeft ze heel veel gekocht, maar daarvoor is de stof te glad. Ik heb dus veel over, hier mag je wel wat van overnemen!

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » do 11 dec, 2025 11:15

Ik ben op zoek naar een ander kleurtje, maar dank voor het aanbod en de tip!

theun
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door theun » za 20 dec, 2025 20:14

8) Wat voor “andere projecten” kunnen we verwachten?? (Lees ik op marktplaats)

Tissa
Geregistreerd lid

Bericht door Tissa » za 20 dec, 2025 20:47

Dat is (hopelijk) een leuke sidequest. Helaas niet geschikt voor dit forum :shh:

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » di 23 dec, 2025 10:19

Staat de saab nu te koop op FB ?

Tissa
Geregistreerd lid

Bericht door Tissa » di 23 dec, 2025 10:26

Ja! Dat is m, moet hem ook nog even hier op het te koop gedeelte zetten.

Tissa
Geregistreerd lid

Re: 99CC 1974 "Beauregarde": Het afscheid

Bericht door Tissa » zo 18 jan, 2026 18:42

En dat markeerde dan het einde van dit geweldige avontuur. De 99 CombiCoupé 'Beauregarde' heeft het nest mogen verlaten! :green_many:
Van schrootproject naar twijfels naar doorzetting naar op de weg. Het was een geweldig verhaal en ik heb geweldig veel geleerd. De vreugde van het op de weg krijgen was ongelooflijk en dat ga ik zeker nog wel vaker doen met auto's! :O:

Nadat ik het kentekenbewijs had ontvangen, heb ik er echt nog veel in gereden. Elke keer een plezier. Aanhangwagen halen, door de sneeuw crossen, naar familie. Hij heeft het allemaal geweldig doorstaan. Hij heeft na de rdw geen kwaaltje meer gehad. Dat betekent dat ik mijn werk goed heb gedaan. De dingen die ik heb aangepakt, heb ik goed aangepakt en dat geeft ook vertrouwen! :D

Nog even wat fotootjes van de leuke avonturen van de afgelopen maand

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Vandaag kwam de koper. Een jonge gast, net als ik met een passie voor sleutelen aan oude bakken. Ik heb er vertrouwen in dat hij op de weg blijft en er alleen maar beter op gaat worden. Ik ben dus heel blij met hoe het uiteindelijk geeindigd is en dat ik mijn doel heb bereikt. De auto is niet al te ver weg terecht gekomen en wordt vast weer gereintroduceerd in het saab wereldje. Ik ga hem dus zeker nog eens terugzien, wat ook een heel prettig gevoel geeft! :angel:

Bij deze sluit dit laatste hoofdstuk voor mij. Een geweldig boek om dicht te slaan. Ik heb nergens spijt van. Het is een geweldige en speciale auto die het verdient om in leven te blijven.

Aan alle "breng m toch naar de sloop" mensen: NEE!

Afbeelding

Luud
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Luud » zo 18 jan, 2026 20:00

Fijn Thijs dat tie goed terecht komt...Verdient deze ook na zoveel noeste arbeid door jou erin gestoken. Zou leuk zijn als de nieuwe eigenaar zich meld, kunnen we de auto blijven volgen. En voor jou: op naar het volgend project....verras ons maar.

Tissa
Geregistreerd lid

Bericht door Tissa » zo 18 jan, 2026 20:57

Nou, het volgende project had ik al geintroduceerd en daar zal het voorlopig bij blijven. De nieuwe daily lijkt ook al in beeld 8) :D

95twinturbo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 95twinturbo » zo 18 jan, 2026 21:33

Heel erg tof Thijs. Al zal het wel heel even slikken zijn geweest:)

simon_bergman
Geregistreerd lid

Bericht door simon_bergman » di 20 jan, 2026 18:19

Mooi om te weten dat de auto weer door schuift naar de volgende liefhebber. Op maar nieuwe avonturen! :O:

Plaats reactie