Emily GT EV
-
Barboer
- Donateur (6x)

Re: Emily GT EV
Fraaie vorm, helaas weer 20 cm teveel opgehoogd waardoor het er weer niet uitziet.. 
-
MvR
- Geregistreerd lid
We gaan het in de verkoopcijfers zien of je gelijk hebt. Trouwens: Een 9-5 estate is 149,6 cm hoog, een ES90 is 154,9 cm hoog. Da's 5,3 cm meer dan een 9-5... Ik denk dat de prijzen (en dus het leasetarief) meer van belang zijn. Kale prijzen liggen tussen de 69K en 91K!Barboer schreef: ↑za 08 mar, 2025 17:30Fraaie vorm, helaas weer 20 cm teveel opgehoogd waardoor het er weer niet uitziet..![]()
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
wat mij altijd weer opvalt aan electrische voertuigen, is dat het altijd van die gedrochten zijn, het 5-je uitgezonderd. maar daar heb ik dan liever het benzinegestookte origineel van, mede uit sentiment aan het verleden. en dan nog niet eens als GTTurbo.
ik had begin jaren '90 een 1.1 TL-etje op grijs kenteken met TX-stoelen, 5 tinten rood (want rood verkrijtte toen nogal), Bang & Olufsen woonkamerluidsprekers achter het schotje (30cm hoog), en gaan....voor zover dat ging met 46pk en 'n vierbak.
ik had begin jaren '90 een 1.1 TL-etje op grijs kenteken met TX-stoelen, 5 tinten rood (want rood verkrijtte toen nogal), Bang & Olufsen woonkamerluidsprekers achter het schotje (30cm hoog), en gaan....voor zover dat ging met 46pk en 'n vierbak.
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Emily GT EV
De vorm (hoogte) wordt natuurlijk vooral bepaald door de gewenste plaatsing van het grote accupakket: laag tussen de wielen, wat hogere auto’s oplevert, anders zou je er niet goed in kunnen zitten.
Daarbij hebben producenten de neiging om populaire koets lvormen zoals suv te “gebruiken” om dit te verhullen.
Elektrisch rijden is ook een moment om te markeren dat er toekomst dichterbij is gekomen. Dus meer digitaal en harder design. Plus natuurlijk vaak teveel frutsels en geknutsel. Sommige dingen gaan wel weer over mettertijd
Vooralsnog zijn er maar een paar modellen die me als koets kunnen bekoren. Ik vind Mercedes het bijvoorbeeld niet slecht doen elektrisch qua design, terwijl ik hun reguliere auto’s niet onderscheidend vind.
OT: het is weer oorverdovend stil in Trolhattan. Inmiddels is geen nieuws gewoon geen nieuws meer?
Daarbij hebben producenten de neiging om populaire koets lvormen zoals suv te “gebruiken” om dit te verhullen.
Elektrisch rijden is ook een moment om te markeren dat er toekomst dichterbij is gekomen. Dus meer digitaal en harder design. Plus natuurlijk vaak teveel frutsels en geknutsel. Sommige dingen gaan wel weer over mettertijd
Vooralsnog zijn er maar een paar modellen die me als koets kunnen bekoren. Ik vind Mercedes het bijvoorbeeld niet slecht doen elektrisch qua design, terwijl ik hun reguliere auto’s niet onderscheidend vind.
OT: het is weer oorverdovend stil in Trolhattan. Inmiddels is geen nieuws gewoon geen nieuws meer?
-
gudmundje
- Donateur

Die 5 is cool. De rest zijn gedrochten omdat iedereen die iets kent van autodesign weg is. Die zijn voor Geely en BYD gaan werken.Jungleman schreef: ↑wo 14 mei, 2025 11:06wat mij altijd weer opvalt aan electrische voertuigen, is dat het altijd van die gedrochten zijn, het 5-je uitgezonderd. maar daar heb ik dan liever het benzinegestookte origineel van, mede uit sentiment aan het verleden. en dan nog niet eens als GTTurbo.
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Klopt, het zijn allemaal hondenhokken op wielen… het is echt verschrikkelijk. En allemaal Chinees. Ik ga nog liever op de fiets haha
Die Renault 5 vind ik ook erg geslaagd! Dat is een verademing tov de rest
Die Renault 5 vind ik ook erg geslaagd! Dat is een verademing tov de rest