9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
-
busy
- Donateur (4x)

Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
ondanks de aandacht verkoopt Ter Braake dit soort auto’s nog steeds. ook deze stond te koop voor 24.900. niets over schademeldingen
-
Saapie
- Donateur (2x)

Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Ter Braake doet niks anders. Ik heb een jaar geleden een cabrio de op de brug gezien die daar was gekocht. Ondeugdelijk gerepareerde schade en daardoor giga veel roest aan het hele subframe.
In mijn ogen is dit een onbetrouwbaar bedrijf
In mijn ogen is dit een onbetrouwbaar bedrijf
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Je verwoord het erg netjes. Ongelooflijk dat je op die manier je geld wil verdienen, over de rug van anderen. En het is ook geen incident ,het is de dagelijkse praktijk.
Wat ik nog het meest vreemd vind is dat de auto een aankoopkeuring heeft ondergaan, bij toch niet de minste. Daar moet toch het e.e.a. zijn uitgekomen. En als dat niet zo is, zegt het dan iets over de auto of zegt het iets over de keuring?
-
Saapie
- Donateur (2x)

Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Ja, dat is verwonderlijk. Je zou zeggen dat er bij aankoopkeuring ook gekeken wordt naar schade verleden.
Het hele verhaal van deze auto zit vol vraagtekens.
Het hele verhaal van deze auto zit vol vraagtekens.
-
Wouter
- Donateur (2x)

Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Ik denk dat er nooit een aankoopkeuring door Mink in Breda is gedaan. Dat is eerder een aanname die in deze thread is ontstaan. Ik denk dat de huidige verkopende partij, die kennelijk in Breda woont, wel eens met de auto bij Mink in Breda is geweest en de naam van Mink gebruikt (c.q. misbruikt) om belangstellenden gerust te stellen door te zeggen dat de auto - in zijn ogen - goed is. Maar ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat als je een auto koopt in Nijeveen Drenthe je 200 kilometer verderop in Breda een aankoopkeuring laat doen. Daarnaast acht ik het zeer onwaarschijnlijk dat een Saab specialist, wanneer die echt een duidelijke opdracht zou krijgen tot het doen van een aankoopkeuring, geen melding zou doen van gerepareerde schade. Want als een auto zodanig in elkaar heeft gezeten, kan iedereen met verstand van auto's sporen van schadeherstel zien.
-
busy
- Donateur (4x)

Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
de beste man dacht de auto in te kunnen ruilen bij een garage totdat deze dat afblies vanwege de schadehistorie. en wringt zich in allerlei bochten om de auto te verkopen. En dat zal net als in Nijeveen wel lukken. De verkoper heeft de foto’s en linkje naar de schade en de info over de km-stand op moment van verkoop via de veiling.
Mink, zijn zoon, is/was ook actief op het saabforum misschien dat hij hier duidelijkheid over kan of wil geven. Kan mij ook voorstellen dat er niets over gezegd wordt.
Mink, zijn zoon, is/was ook actief op het saabforum misschien dat hij hier duidelijkheid over kan of wil geven. Kan mij ook voorstellen dat er niets over gezegd wordt.
-
Super72
- Geregistreerd lid
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Nee hoor, de verkoper zegt het zelf met zoveel woorden:Wouter schreef: ↑vr 29 mei, 2026 14:44Dat is eerder een aanname die in deze thread is ontstaan.
https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... oduct=none
-
RonnieW
- Donateur (3x)

Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Deze handelaar (of zijn zoon) uit Nijeveen is zelf ook actief op dit forum maar houdt zich wijselijk stil...
viewtopic.php?f=129&t=191501
viewtopic.php?f=129&t=191501
-
Orphy
- Donateur (5x)

Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Laten we er vooral geen heksenjacht van maken.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Mocht iemand ondanks alle bezwaren toch nog interesse hebben, geef dan aan dat je de Saab
hebt gevonden op Marktplaats. Daar kost-ie € 19.000. Op Autoscout24 is de vraagprijs € 22.900:
https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... 02acc2add6
hebt gevonden op Marktplaats. Daar kost-ie € 19.000. Op Autoscout24 is de vraagprijs € 22.900:
https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... 02acc2add6
-
Oosthoek
- Donateur

Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Alles is wel zo'n beetje gezegd over deze auto toch? Wat mij betreft mag het topic dicht.Orphy schreef: ↑vr 29 mei, 2026 16:15Laten we er vooral geen heksenjacht van maken.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Waarom moet dit topic dicht? Als ie open blijft, dan doet ie functie als waarschuwing, anders zakt ie weg tussen de andere topics.
We moeten idd geen heksenjacht beginnen, maar er mag best gewaarschuwd worden.
We moeten idd geen heksenjacht beginnen, maar er mag best gewaarschuwd worden.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Het lijkt erop dat zich een koper heeft gemeld:
Datum laatste tenaamstelling 18 juni 2026
Tijdstip laatste tenaamstelling 14:16 uur
Volgens Finnik is de nieuwe eigenaar een Autobedrijf.
Het wordt dus wellicht een continuing story.
Bron: https://finnik.nl/kentekenembed/gjv19v# ... e-gegevens
Datum laatste tenaamstelling 18 juni 2026
Tijdstip laatste tenaamstelling 14:16 uur
Volgens Finnik is de nieuwe eigenaar een Autobedrijf.
Het wordt dus wellicht een continuing story.
Bron: https://finnik.nl/kentekenembed/gjv19v# ... e-gegevens