Weer een jubileum 96 te koop.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: Weer een jubileum 96 te koop.
met een open dak type Twingo?
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: Weer een jubileum 96 te koop.
Vreemde DIN en DET.
Bouwjaar. 1980??
Bouwjaar. 1980??
-
MvR
- Geregistreerd lid
Re: Weer een jubileum 96 te koop.
Begin oktober 2021 hebben we het al eens over deze auto gehad. Stond toen te koop in Baarn voor zo'n 2000 euro meer, als ik het me goed herinner. Ik ben toen gaan kijken en heb er mee gereden. Heel aardige meneer. Ik was bijna 'verkocht' maar wilde toen toch wel graag een 95. Ik schreef toen:
De bekleding is ondertussen wel ouder geworden. Maar daar zou ik niet zoveel om geven. Tenminste, omdat ik een goede stoffeerder ken die daar wel raad mee weet. ik was wel heel erg onder de indruk van het open dakje en de afwerking van het geheel.Heb de auto in Braan gezien. De prijs is -gezien het werk dat de eigenaar er aan heeft laten doen- heel redelijk. Super-goede oliedruk wanneer je de motor start (starten-lopen-uitzetten-weer op contact zetten: duurt bijna 10 sec voor het oliedruklampje weer gaat branden!), loopt rustig, rijdt vlot tijdens de proefrit. Loopt niet warm. De auto is heel behoorlijk gespoten en het dakje is wel grappig. Vind ik er eigenlijk wel bij passen. Niet goed te zien op de foto's de bekleding is helemaal strak! Geen rimpels of plooien van ouderdom. Bonus: het speciale hemeltje dat er in moest vanwege het open dak, zit er superstrak in.