SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
Moeten we niet een Saabforum NL (mini-?)meet opzetten tijdens het Saabfestival? Volgens mij gaat er best een grote club, heel gaaf!
-
jonasewp124
- Donateur (3x)

Las net op de site van saab museum dat Mr Saab Erik carllson overleden is. Dat gaat een leeg gaat je zijn voor velen op t festival.
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Ik ben er er in elk geval zondag bij, dat lijkt mij persoonlijk de leukste dag te zijn.
Zojuist de boot geboekt vanuit Travemunde naar Malmö met Finnlines (nachtboot) Zaterdagochtend komen we in Malmö aan.
Voor de gelegenheid een tent gekocht via Marktplaats. We zijn in ieder geval een paar nachten in Trollhättan en voor de rest zien we wel.
Zojuist de boot geboekt vanuit Travemunde naar Malmö met Finnlines (nachtboot) Zaterdagochtend komen we in Malmö aan.
Voor de gelegenheid een tent gekocht via Marktplaats. We zijn in ieder geval een paar nachten in Trollhättan en voor de rest zien we wel.
-
SKosse
- Geregistreerd lid
Een mini meeting lijkt mij ook wel wat (h)
zondag ben ik er ook!
zondag ben ik er ook!
-
stefanR
- Donateur (2x)

Een meet is altijd gezellig ik ben voor. Wij zijn zoiezo al met een groepje youngsters bij elkaar.
-
Christiaan94
- Donateur

Precies, te herkennen aan blikjes bier en een lelijke 90 met dakkoffer 
-
reiernumans
- Donateur (2x)

En een verrassing die ik dinsdag kan onthullen!
-
Thom
- Donateur

ik ben er ook bij. Weet nog niet hoe ik ga - met de 9000 aero of met de 99T16 en Toppola. In elk geval op LPG
.
-
schoenmaker
- Geregistreerd lid
Wij vertrekken morgen vroeg met de Caab 9-3

-
Michel Annink
- Geregistreerd lid
Het Saabfestival 2015 is waarschijnlijk het grootste Saabevenement dat er dit jaar in de wereld gehouden gaat worden. Het programma voor 5-7 juni was al aantrekkelijk, maar het nieuws van vandaag over de sterke rol van NEVS zou m.i. de twijfelaars moeten overtuigen om naar Trollhättan af te reizen!
Lees meer op http://saabblog.net/2015/05/30/nevs-pro ... bfestival/
Lees meer op http://saabblog.net/2015/05/30/nevs-pro ... bfestival/
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Dat NEVS daar komt speelt voor mij geen enkele rol en zou me zeker niet over de streep trekken om het festival te bezoeken. Ik ga het wel bezoeken maar van dat hele NEVS wordt ik niet warm van.
Net zo als ANA in Trollhättan, wat moet je daar nog? Kun je net zo goed een BMW dealer bezoeken in Nederland.
Net zo als ANA in Trollhättan, wat moet je daar nog? Kun je net zo goed een BMW dealer bezoeken in Nederland.
-
Michel Annink
- Geregistreerd lid
[]
Ieder z'n ding, Raggare. Voor mij is het wel belangrijk (al was het alleen al om een kijkje in een gedeelte van de SAABfabriek te kunnen nemen waar ik nog niet ben geweest) en gebaseerd op de reacties op het bericht op de diverse FB groepen, voor velen met mij.
Wat ANA betreft: zij zullen bij hun vestiging op Grafitvägen 4 weer een uitgebreide SAAB onderdelenmarkt hebben (zie plaatje onder). Dat is altijd hun hoofdtrekpleister geweest en dat is het nu ook weer. De dealership op Kardanvägen is m.i. ook niet de moeite waard, tenzij je uit bent op een aantal mooie gebruikte SAAB's die ze daar in de showroom hebben staan.
Last but not least zal Orio/Saabparts een stand hebben waar een aantal exclusieve aanbiedingen te koop zullen zijn. Meer daarover in de komende dagen.

Ieder z'n ding, Raggare. Voor mij is het wel belangrijk (al was het alleen al om een kijkje in een gedeelte van de SAABfabriek te kunnen nemen waar ik nog niet ben geweest) en gebaseerd op de reacties op het bericht op de diverse FB groepen, voor velen met mij.
Wat ANA betreft: zij zullen bij hun vestiging op Grafitvägen 4 weer een uitgebreide SAAB onderdelenmarkt hebben (zie plaatje onder). Dat is altijd hun hoofdtrekpleister geweest en dat is het nu ook weer. De dealership op Kardanvägen is m.i. ook niet de moeite waard, tenzij je uit bent op een aantal mooie gebruikte SAAB's die ze daar in de showroom hebben staan.
Last but not least zal Orio/Saabparts een stand hebben waar een aantal exclusieve aanbiedingen te koop zullen zijn. Meer daarover in de komende dagen.

-
Trädetbor
- Geregistreerd lid
Ik zal dan donderdag mijn 9000 maar weer een poetsbeurt geven, als het tenminste niet regent zoals ze voorspellen. Vrijdag nog werken en dan zaterdag naar de Kinnekulle Ring. Misschien daarna even Trollhättan, als ik er zin in heb. Zondag ben ik er in ieder geval bij in Trollhättan. Leuk ook om wat gezichten bij de forumnamen te krijgen, en met wat geluk hebbedingetjes voor de 9000 vinden.
-
Michel Annink
- Geregistreerd lid
[]
Top! De weersvoorspellingen zien er steeds beter uit... stijgende temperaturen en geen of zeer weinig neerslag (als je tenminste Yr.no mag geloven...).
Was bij m'n vorige post op deze thread nog vergeten te melden dat ANA ook weer "zelfsloop" aanbiedt van de verschillende bij hen staande sloopauto's, dus mogelijk staan daar nog wat 9000's tussen ook! Zou wel moeten vanwege het 30-jarig jubileum van dit model zou ik zeggen
Top! De weersvoorspellingen zien er steeds beter uit... stijgende temperaturen en geen of zeer weinig neerslag (als je tenminste Yr.no mag geloven...).
Was bij m'n vorige post op deze thread nog vergeten te melden dat ANA ook weer "zelfsloop" aanbiedt van de verschillende bij hen staande sloopauto's, dus mogelijk staan daar nog wat 9000's tussen ook! Zou wel moeten vanwege het 30-jarig jubileum van dit model zou ik zeggen