900 CLASSIC GESTOLEN IN ALMERE-HAVEN/teruggevonden
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
gunar
- Geregistreerd lid
Martijn Oosterom schreef:Mooi zo!
Heel mooi.
Was het gelukt om met een halve schroevendraaier in het contactslot weg te rijden ? Contactslot zal wel vernield zijn.
Flinke schadepost. Reparatie die tegen kan vallen, wat uitvoerbaarheid betreft. Wil palletje nog wel met drevel ingedrukt worden. Zoniet uitboren.
Past de contactsleutel nog, zonder veel speling, dan contactslot zo laten.
Zou buurman laten overwegen zo'n stuurblokkeersysteem te nemen. Paar tientjes. Makkelijk verkrijgbaar, bij automaterialenzaak.
Valt op. Shit, die auto is beveiligd. Joyriden met die oude Saab moeilijk/onmogelijk maken.
Gelukkig kan de hobby weer hervat worden. Eindejaarperiode niet bedorven. Waar is mijn wagen, wat is er mee gebeurt, zie ik hem nog ooit terug ? Eind goed, al goed, een beetje wel.
-
Oosthoek
- Donateur

Die zit ook een in mijn auto tegenwoordig. Kan geen kwaad en voorkomt wellicht een hoop ellende. Vrienden maken er wel eens grappen over "haha denk je dat ze dat barrel van je mee willen nemen". Euhhh wil je nog meerijden of ga je lopen naar Groningen?gunar schreef: Zou buurman laten overwegen zo'n stuurblokkeersysteem te nemen. Paar tientjes. Makkelijk verkrijgbaar, bij automaterialenzaak.
Valt op. Shit, die auto is beveiligd. Joyriden met die oude Saab moeilijk/onmogelijk maken.
-
rudolphw
- Geregistreerd lid
Jippie.........!!!
Gefeliciteerd..........!!!
Kennelijk klopt het onderstaande verhaal dus.................
..........."De kans dat een gestolen auto wordt teruggevonden, blijkt toe te nemen naar mate het vehikel ouder is. Van de nieuwste auto's duikt maar 40 procent weer op. Wagens in de leeftijdscategorieën van 4 tot en met 15 jaar en van 15 jaar en ouder komen in respectievelijk 60 en 80 procent van de gevallen weer boven water."............
viewtopic.php?t=43954
Gefeliciteerd..........!!!
Kennelijk klopt het onderstaande verhaal dus.................
..........."De kans dat een gestolen auto wordt teruggevonden, blijkt toe te nemen naar mate het vehikel ouder is. Van de nieuwste auto's duikt maar 40 procent weer op. Wagens in de leeftijdscategorieën van 4 tot en met 15 jaar en van 15 jaar en ouder komen in respectievelijk 60 en 80 procent van de gevallen weer boven water."............
viewtopic.php?t=43954
-
gunar
- Geregistreerd lid
Heb ook zo'n stuurblokkeersysteem, gelijk aangeschaft. Kostte me vergeleken met nu een halfvolle tank super, bij mijn huispomp Umans.Oosthoek schreef:Die zit ook een in mijn auto tegenwoordig. Kan geen kwaad en voorkomt wellicht een hoop ellende. Vrienden maken er wel eens grappen over "haha denk je dat ze dat barrel van je mee willen nemen". Euhhh wil je nog meerijden of ga je lopen naar Groningen?gunar schreef: Zou buurman laten overwegen zo'n stuurblokkeersysteem te nemen. Paar tientjes. Makkelijk verkrijgbaar, bij automaterialenzaak.
Zag in het begin de mensen ook rare blikken trekken. Doet me niks meer. Stel, wagen weg, dan zullen diezelfde mensen je niet naar het politieburo, naar de stad met bus/treinstation brengen. Nee, sorry, had het heel graag gedaan voor u, geen enkel probleem, echt zweer het,
maar ben toevallig onderweg naar mijn oude, achterdochtige moedertje. Als ik vijf minuten te laat ga zijn zal zij mij net als vroeger aan een kruisverhoor onderwerpen. Waar was je, met wie, waar komt die vandaan, uit welk milieu, etc, etc. ??
Rij trouwens in een vergelijkbaar barrel rond, moet er nog lang mee toe.
Tussenstand is 311 dkm. Dien om mijn zoon niet teleur te stellen ook de
1 mln te gaan halen. Daar wordt aan gewerkt. Onderweg zijn en door de boel rijdende te houden. Allebei machtig mooi om te doen.
En bijkomend voordeel, mijn vrouw is wat blij met haar automonteur.
Denk maar aan de spot bij Obragas in Helmond. Is je vriendin nog lief voor jou geweest ?
Lopen, vanuit Herentals, lekkere Italiaan met tuin waarin gedineerd kan worden, ja dan kan. Ge komt er wel.