op de foto van de advertentie staat wel een uitgeschoven antenne. Goede kans dus dat er al radio in zit en ik ook aan voorbereiding niets meer hoef te doen. Ter zijner tijd kan ik altijd nog andere boxjes plaatsen...gaat mij meer om dat ik muziek heb hoeft niet heel hard ofzo.
Dat intervalkastje lijkt me wel wat. Aansluiten lijkt me dus niet zo moeilijk als je gewoon de juiste draadjes doorverbind. Maar eens informeren bij de plaatselijke automaterialenzaak. 50 euro vind ik trouwens niet goedkoop. Nouja, heb ook meer de sloop-prijsjes in mijn hoofd dan zou zoeiets waarschijnlijk 3 euro kosten...
BartM: Die luxere middenconsole met DIN gaten...is dat een origineel SAAB onderdeel? Dan heb ik nl een redelijke kans om zoiets op een sloop tegen te komen. Die foto´s zou je die misschien hier kunne plaatsen? dan hebben nog meer forumbezoekers er iets aan. Naar
mcboer1@student.han.nl sturen is ook OK!
Josephine: Wat voor geluid bedoel je met dat een 99 waarschijnlijk iets luidruchtiger is? met een 99 5v verwacht ik minder motorgeluid dan met mijn huidige 900 4v. In windgeruis zal toch niet veel verschil zitten tussen een 99 4d en een 900 4d?
Bedankt voor alle tips tot nu toe!