Koudgestelde Saab teruggevonden in Groningen

Uw Saab gestolen? Plaats hier een bericht met details van de auto, zodat deze mogelijk snel terug gevonden wordt.
Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Koudgestelde Saab teruggevonden in Groningen

Bericht door Saapie » do 09 jul, 2026 9:09

J.vandermeulen schreef:
di 07 jul, 2026 23:02
Is dit Saapie? Dan blijf ik er liever af! https://www.youtube.com/watch?v=pqwwep7xNNo
Als je er een saab bij denkt… ja, dan ben ik het

Guido900T
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Guido900T » za 18 jul, 2026 13:57

Ik heb ook zo'n Bullock pedaalslot gekocht. dank voor de tip! werkt heel gemakkelijk! :O:

Guido900T
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Guido900T » za 18 jul, 2026 17:40

Een Bearlock laten installeren is ook mogelijk ( https://www.bearlock.nl/) Met dit slot kun je de versnellingsbak ( handgeschakeld) of stuurkolom ( automaat) op slot zetten. Niet electronisch te kraken, ook wel fijn. Kost ongeveer € 750 om in te laten bouwen.

Ik vond een bullock pedaalslot voldoende. Is flink resistent, makkelijk te gebruiken en de 900 staat ook al locked in zijn achteruit. De bullock kostte daarbij maar € 105,-

simon_bergman
Geregistreerd lid

Bericht door simon_bergman » zo 19 jul, 2026 0:03

Het vervelende van dingen beveiligen tegen diefstal... Is dat je er niet echt onderuit kan komen dat de dief het gaat proberen :/
Alles met een sleutel kan een geoefende dief open friemelen, alles met een elektronisch slot wordt met een magneet onklaar gemaakt. Onderbrekers kunnen worden overbrugd en geheime knopjes doe je vaak toch op een plek waar je vanaf de bestuurdersstoel bij kunt...

En als dat alles toch werkt, heb je met enige waarschijnlijkheid toch een ingetikte ruit of een geforceerde deur als nalatenschap van de mislukte poging. Beste is toch om de auto op veilige plekken achter te laten, maar dan kun je m nergens meer kwijt :lol:

Plaats reactie