Dit is dus de 96 van mijn vader en daar zit het schuifdak in met een felsrand.El René schreef: ↑za 09 mei, 2026 21:44Op de 96 hierboven is volgens mij sprake van wat ze een trimrand noemen, en niet van een felsrand. Die is 8 mm breed en duidelijker zichtbaar dan een felsrand : voordeel is dat je niet langs de spuiter hoeft. Het dak is daarmee goedkoper en wat zichtbaarder after market.
9-3 Coupé Steel Grey met weinig km's en open dak
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Re: 9-3 Coupé Steel Grey met weinig km's en open dak
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Re: 9-3 Coupé Steel Grey met weinig km's en open dak
Net de plaatjes van de auto bekeken. Is wel erg mooi zo'n coupe. Ziet er verder ook heel netjes uit.
-
El René
- Geregistreerd lid
Re: 9-3 Coupé Steel Grey met weinig km's en open dak
Dan bedroog mijn oog me.reiernumans schreef: Dit is dus de 96 van mijn vader en daar zit het schuifdak in met een felsrand.
-
El René
- Geregistreerd lid
Re: 9-3 Coupé Steel Grey met weinig km's en open dak
De hierboven genoemde partijen plus een derde in Roosendaal kunnen me helpen. Dus ik denk dat vanaf deze zomer beide Saabjes de optie openrijden bieden : de 900 èn de 9-3 !frits 9-3 schreef:Zal niet meevallen nog een inbouwer te vinden die ze ook nog heeft.