Stoelzitting passagiersstoel doorgescheurd
-
redmervand
- Donateur (6x)

Re: Stoelzitting passagiersstoel doorgescheurd
Een klusje dat iedere 90/99/900 rijder gedaan moet hebben! 
-
simon_bergman
- Geregistreerd lid
Re: Stoelzitting passagiersstoel doorgescheurd
Het was best flink kloten vond ik


Maar die revetten zijn een grote hulp, je hoeft de veren nou nog maar een cm'tje te rekken, en dat gaat met een tang wel. Het mooie is dat de al opgerekte spoeden niet mee rekken, en dus alle rek uit de aanliggende coils komt.

En het resultaat mag er zijn!
Ik heb al lang niet in de stoel gezeten, dus weinig idee of het nou zit zoals orgineel... Maar het zit ongeveer hetzelfde als de (orginele) bestuurdersstoel, dus ik ben tevreden!
Door naar het volgende klusje


Maar die revetten zijn een grote hulp, je hoeft de veren nou nog maar een cm'tje te rekken, en dat gaat met een tang wel. Het mooie is dat de al opgerekte spoeden niet mee rekken, en dus alle rek uit de aanliggende coils komt.

En het resultaat mag er zijn!
Ik heb al lang niet in de stoel gezeten, dus weinig idee of het nou zit zoals orgineel... Maar het zit ongeveer hetzelfde als de (orginele) bestuurdersstoel, dus ik ben tevreden!
Door naar het volgende klusje
-
simon_bergman
- Geregistreerd lid
Re: Stoelzitting passagiersstoel doorgescheurd
Toch een klusje wat ik liever nooit had gedaan haha. Ik ga zeker weten niet de andere kant preventief doenredmervand schreef: ↑zo 11 jan, 2026 17:31Een klusje dat iedere 90/99/900 rijder gedaan moet hebben!![]()
Een goede motivatie om op mijn gewicht te letten
-
silvandam
- Donateur (3x)

Re: Stoelzitting passagiersstoel doorgescheurd
Hij is niet helemaal gek, die Sil.simon_bergman schreef: ↑vr 09 jan, 2026 13:35. Vol goede moet dus van de R&D een nieuwe zitting besteld, die volgens Sil zou passen...
-
el-barro
- Donateur (2x)

Re: Stoelzitting passagiersstoel doorgescheurd
Je moet daar nog eens goed over denken. Mocht hij doorzakken terwijl je weg bent hang je in de stof. Ik zou iedergeval een matje in de auto leggen.simon_bergman schreef: ↑zo 11 jan, 2026 17:51Toch een klusje wat ik liever nooit had gedaan haha. Ik ga zeker weten niet de andere kant preventief doen![]()
Een goede motivatie om op mijn gewicht te letten![]()
Ik ben er ook aan toe ben ik bang.