Stoelzitting passagiersstoel doorgescheurd

1967-1984
Gebruikersavatar
redmervand
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Stoelzitting passagiersstoel doorgescheurd

Bericht door redmervand » zo 11 jan, 2026 17:31

Een klusje dat iedere 90/99/900 rijder gedaan moet hebben! :lol:

Gebruikersavatar
simon_bergman
Geregistreerd lid

Re: Stoelzitting passagiersstoel doorgescheurd

Bericht door simon_bergman » zo 11 jan, 2026 17:50

Het was best flink kloten vond ik


Afbeelding

Afbeelding

Maar die revetten zijn een grote hulp, je hoeft de veren nou nog maar een cm'tje te rekken, en dat gaat met een tang wel. Het mooie is dat de al opgerekte spoeden niet mee rekken, en dus alle rek uit de aanliggende coils komt.


Afbeelding

En het resultaat mag er zijn!
Ik heb al lang niet in de stoel gezeten, dus weinig idee of het nou zit zoals orgineel... Maar het zit ongeveer hetzelfde als de (orginele) bestuurdersstoel, dus ik ben tevreden!

Door naar het volgende klusje :O:

Gebruikersavatar
simon_bergman
Geregistreerd lid

Re: Stoelzitting passagiersstoel doorgescheurd

Bericht door simon_bergman » zo 11 jan, 2026 17:51

redmervand schreef:
zo 11 jan, 2026 17:31
Een klusje dat iedere 90/99/900 rijder gedaan moet hebben! :lol:
Toch een klusje wat ik liever nooit had gedaan haha. Ik ga zeker weten niet de andere kant preventief doen ;-(+
Een goede motivatie om op mijn gewicht te letten :lol:

Gebruikersavatar
silvandam
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Stoelzitting passagiersstoel doorgescheurd

Bericht door silvandam » zo 11 jan, 2026 17:55

simon_bergman schreef:
vr 09 jan, 2026 13:35
. Vol goede moet dus van de R&D een nieuwe zitting besteld, die volgens Sil zou passen...
Hij is niet helemaal gek, die Sil.

Gebruikersavatar
el-barro
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Stoelzitting passagiersstoel doorgescheurd

Bericht door el-barro » zo 11 jan, 2026 21:09

simon_bergman schreef:
zo 11 jan, 2026 17:51
Toch een klusje wat ik liever nooit had gedaan haha. Ik ga zeker weten niet de andere kant preventief doen ;-(+
Een goede motivatie om op mijn gewicht te letten :lol:
Je moet daar nog eens goed over denken. Mocht hij doorzakken terwijl je weg bent hang je in de stof. Ik zou iedergeval een matje in de auto leggen.
Ik ben er ook aan toe ben ik bang.

Plaats reactie