Platinum en Irridium

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
timo
Geregistreerd lid

Re: Platinum en Irridium

Bericht door timo » za 19 nov, 2022 11:57

veenaalt schreef:Leuk man!
Zo kom je nog wel eens den pareltje tegen.
Ja is idd leuk vooral met de historie erbij. Waarschijnlijk ga ik de auto niet houden, ik heb er al genoeg en zal deze tzt in de verkoop doen. Maar vond het wel leuk om te delen, 2 auto's uit dezelfde tijdsperiode met een nagenoeg identieke kleur.

Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Saapie » za 19 nov, 2022 12:15

Als ik zo brutaal mag zijn… Als je hem te koop zet, stuur mij effe een PBtje. Heerlijke combinatie, injectie met automaat.

timo
Geregistreerd lid

Bericht door timo » za 19 nov, 2022 12:24

Heel leuk apparaat, zeg! Modeljaar 1991, maar pas in 1993 gaan rijden en al in 1994 naar Zweden gekomen.

EDIT: in je laatste post staat toch verkocht in 1990. Hoe zit dat dan met dat Först registrerad 1993-07-29...?[/quote]

Om hier even op terug te komen, de procedure in zweden is wat omslachtiger en duurt wat langer. De invoer aanmelding is ws 29-07-93 gedaan. Daarna wordt de auto bekeken of dat ie is wat ie zijn moet en daarna moet er nog een gewone keuring(apk) gedaan worden en staat dan nog altijd geschorst. Dus ik denk dat in de zomer van 93 de verhuizing gedaan is en tzt de auto van alle keuringen is voorzien en pas in de winter van 94 in bedrijf is gesteld.

Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Saapie » za 19 nov, 2022 12:33

Mijn 9000 uit de VS - in Florida verkocht aan een Nederlander - is ook geïmporteerd rond die tijd in Nederland, en heeft toen ook half jaar bij de douane gestaan voor keuring en inklaring.

timo
Geregistreerd lid

Bericht door timo » za 19 nov, 2022 12:43

Saapie schreef:Als ik zo brutaal mag zijn… Als je hem te koop zet, stuur mij effe een PBtje. Heerlijke combinatie, injectie met automaat.
Absoluut! Maar een bod is altijd welkom!AfbeeldingAfbeelding

veenaalt
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door veenaalt » za 19 nov, 2022 12:56

timo schreef:
za 19 nov, 2022 12:43
Absoluut! Maar een bod is altijd welkom!AfbeeldingAfbeelding
Wat heb je nog meer 900 classic 3 drs?
😬

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » za 19 nov, 2022 13:02

Ewout schreef:
za 19 nov, 2022 11:27
Er zijn blauwe dashboardschalen geleverd, maar deze oogt toch grijs
Indien iemand nog een blauw dashboard schaal te koop weet dan houd ik mij van harte aanbevolen

Plaats reactie