overweeg een 9000 aan te schaffen
-
Henk-Jan
- Donateur

Re: overweeg een 9000 aan te schaffen
Van harte met de aankoop van een late 9000, klinkt als een net en goed onderhouden exemplaar. Moge je er veel plezier aan beleven en de auto steeds netter maken. Zoals aangegeven, ze worden behoorlijk schaars.
Foto's zijn we natuurlijk altijd dol op.
Foto's zijn we natuurlijk altijd dol op.
-
Doesbrand
- Geregistreerd lid
Dag allen, fotos plaatsen op dit forum kan alleen als ik ze ergens online heb staan, en dat heb ik niet.
Is er een manier om dat simpel voor elkaar te krijgen? En dan ook uiterst simpel uit te leggen hoe ik dan te handelen heb?
Want ik zou best wat fotos willen posten, trots als ik ben op mijn 9000, die er voor een 23 jaar oude auto met name van binnen heel goed uit ziet. Hetgeen me iets zegt over de zorgvuldigheid van de vorige eigenaar / eigenaren, maar zeker ook over de bouwkwaliteit van de auto. In een 15 jaar oude Opel rammelen de oren je van het hoofd.
Is er een manier om dat simpel voor elkaar te krijgen? En dan ook uiterst simpel uit te leggen hoe ik dan te handelen heb?
Want ik zou best wat fotos willen posten, trots als ik ben op mijn 9000, die er voor een 23 jaar oude auto met name van binnen heel goed uit ziet. Hetgeen me iets zegt over de zorgvuldigheid van de vorige eigenaar / eigenaren, maar zeker ook over de bouwkwaliteit van de auto. In een 15 jaar oude Opel rammelen de oren je van het hoofd.
-
Oelo74
- Donateur (5x)

Zelf heb ik een gratis account aangemaakt bij myalbum.com. Zet daar de foto's die ik op het forum wil plaatsen. Ik vind het relatief eenvoudig maar dat is met heel veel zaken als je weet hoe het moet. Kopieer ze vanaf myalbum en plak ze tussen de 'img-haken' wat je te zien krijgt als je op het afbeeldingsicoontje klikt boven het bericht wat je maakt.
Succes!
Gr. Jan
Succes!
Gr. Jan
-
Robbert_s_
- Geregistreerd lid
Als je de app tapatalk op een Android toestel zet dan kun je na het inloggen op het Saabforum binnen die app gratis foto's posten.