Stemmen gezocht
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: STEMMEN GEZOCHT
sb129h schreef:Vandaag lukte het wederom om te stemmen vanaf de zelfde laptop...![]()
iemand al geprobeerd met prive navigatie of hoe heet dat ook al weer, dan kun je telkens opnieuw stemmen
-
vonk0130
- Geregistreerd lid
Re: Stemmen gezocht
Goed gezien, ik heb het aangepast !Funky Dude schreef:Dit was ietsje eerder... zal wel een tikfoutje zijn...einde van de jaren 1970...
-
Funky Dude
- In memoriam †
Vergeet ook deze niet:
1996 SAAB 900 ng cabriolet: linkje lukt niet, in de showroom van de site kun je het jaartal invullen
2000 SAAB 9-3 Viggen cabriolet: http://www.tourofthecentury.com/auto/?car_id=2281
Je kunt per jaartal stemmen, dus da's 3 stemmen p/d. (op dit moment alle SAABs in de lijst)
1996 SAAB 900 ng cabriolet: linkje lukt niet, in de showroom van de site kun je het jaartal invullen
2000 SAAB 9-3 Viggen cabriolet: http://www.tourofthecentury.com/auto/?car_id=2281
Je kunt per jaartal stemmen, dus da's 3 stemmen p/d. (op dit moment alle SAABs in de lijst)
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Die '96 900ng is de mijne. Dank voor je stem Funky!
-
vonk0130
- Geregistreerd lid
Natuurlijk ook op de 900 gestemd, kijken of we er een Saabfeestje van kunnen maken 
-
Funky Dude
- In memoriam †
Je kunt nog aanmelden, bij een aantal bouwjaren is er nu amper iets te kiezen. Helaas weet ik nog niet wanneer mijn '74-er 95V4 weer klaar is.vonk0130 schreef:... kijken of we er een Saabfeestje van kunnen maken
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

De 900 classic ontbreekt nog en dat kan eigenlijk niet. Die van mij is van 1990 en daar staat maar één andere deelnemer, een Jeep
Ik zal hem eens aanmelden
Ik zal hem eens aanmelden
-
turbopilot
- Donateur (7x)

[]plaats je hier dan even een linkje, ga wij ff weer stemmen, kon vandaag al weer stemmen.
dus iedereen ff opnieuw klikken en laat de macht van het forum spreken
dus iedereen ff opnieuw klikken en laat de macht van het forum spreken
Reden: Quote verwijderd
-
Dave
- Geregistreerd lid
Hier ook gestemd voor al de Saab's, straks nog eens met de telefoon en pa langs. Hopelijk halen jullie genoeg stemmen.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Ik zal het waarschijnlijk niet gaan redden want er doet ook een 9-3 cabriolet mee die al vooraan staat in zijn bouwjaar. Twee (bijna) dezelfde auto's zullen ze niet mee laten rijden.
Het enige is dat ik wel een beetje vriendjes ben met iemand van de jury maar of dat zo zwaar mee zal tellen geloof ik niet.
Het enige is dat ik wel een beetje vriendjes ben met iemand van de jury maar of dat zo zwaar mee zal tellen geloof ik niet.
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Zal ik doen. Ik heb hem aangemeld, maar ik moet eerst nog door ballotagecommissie heen. Nog geen goedkeuring van inschrijving gehad. Duurde dat bij jullie ook zo lang?plaats je hier dan even een linkje, ga wij ff weer stemmen, kon vandaag al weer stemmen.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
neuh, een paar uurtjes en nog in het weekend ook.
-
Turbobakk
- Donateur (8x)