demontagedag saab 99-90-900 / super weer!
-
Ruud 9.3
- Donateur

Re: demontagedag saab 99-90-900 / super weer!
Ik heb ook wel zin om die 900 te "demonteren", dus noteer mij maar.
Aanvang 10.00uur zal ik niet halen maar in doe mijn best.
Vooralsnog heb ik nog geen verlanglijstje maar je weet maar nooit wat er uit de Saab's tevoorschijn komt.
Aanvang 10.00uur zal ik niet halen maar in doe mijn best.
Vooralsnog heb ik nog geen verlanglijstje maar je weet maar nooit wat er uit de Saab's tevoorschijn komt.
-
Mr.Polaroid
- Geregistreerd lid
Voor mij geldt hetzelfde Thom. Ik ben denk ik ook wat later.
of
Ik moet vroeg wakker zijn en om 07.45 al in de trein willen zitten om voor 10 uur bij je te zijn

of
Ik moet vroeg wakker zijn en om 07.45 al in de trein willen zitten om voor 10 uur bij je te zijn
-
redmervand
- Donateur (6x)

Hoe belangrijk is het hebben van ervaring mbt sleutelen morgen?
Anders wil ik nog wel het een en ander leren....
Anders wil ik nog wel het een en ander leren....
-
Thom
- Donateur

ervaring is mooi, maar niet noodzakelijk. Een van de doelstellingen van de dag, voor een aantal, is om de auto zo beter te leren kennen. Daarnaast is er een technisch iemand per auto die je alles kunt vragen. Welkom dus!
-
redmervand
- Donateur (6x)

Nou dan wil ik ook wel komen helpen en wat leren 
-
Thom
- Donateur

ik noteer redmervand en ruud 9.3! Voor de route zie http://www.saabworld.nl/Saabworld-Route" onclick="window.open(this.href);return false;.
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Veel plezier allemaal, ik moet zelf jammer genoeg werken tot 15u00 ( lijkt wel of ik elke keer moet werken als er iets leuks te doen is
)
@Thom, een tijdje geleden heb ik een ruitenwissermotor bij jou opgehaald. Het koste nogal wat moeite om die erin te krijgen, alhoewel het probleem was meer de oude motor om die eruit te krijgen want de boel zat "moervast " . Na wat slijpwerk is het dan toch gelukt
Maar ik heb nog wat dingetjes nodig dus ik neem binnenkort weer even contact op
Maar ik heb nog wat dingetjes nodig dus ik neem binnenkort weer even contact op
-
Thom
- Donateur

Om 15.00 uur kun je meehelpen het wrak op de trailer te tillen! 
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Past de Solstad niet onder de brug?
Heb vele demontagedagen bij Thom bijgewoond en altijd gezellig, weer of geen weer. Ben morgen verhinderd... Veel plezier mensen!
Heb vele demontagedagen bij Thom bijgewoond en altijd gezellig, weer of geen weer. Ben morgen verhinderd... Veel plezier mensen!
-
Thom
- Donateur

ik heb een verrijdbare brug, die staat voor de gelegenheid buiten. Zal improviseren worden, misschien kunnen we het wrak wel op de Solstad laten zakken. We zullen het later vandaag zien!
-
mr-toet-toet
- Geregistreerd lid
Het was weer super geslaagd
Heerlijk weer gehad, erg gezellig geweest
Heel erg bedankt voor de gezelligheid en de broodjes en de soep
En wat mij betreft, hopelijk snel weer!
Heerlijk weer gehad, erg gezellig geweest
Heel erg bedankt voor de gezelligheid en de broodjes en de soep
En wat mij betreft, hopelijk snel weer!
-
bob_z
- Geregistreerd lid
zijn er nog foto's gemaakt? Hoewel ze pijnlijk zullen zijn want die EMS is OOIT een hele mooie auto geweest!
-
Thom
- Donateur

iedereen bedankt voor de hulp en gezelligheid, het was wat mij betreft een super dag. Ongeveer 10 man, minder dan op vorige demontagedagen maar we hebben zeker niet minder gedaan. 2 Saabs zijn volledig uit elkaar en een staat er op de trailer (Solstad). De ander nog op de brug. Er liepen wat kippen in de weg- hoop dat niemand er last van had
. Als het weer het toelaat wil ik dit jaar nog een dag demonteren, ik wil wat sloopauto's voor de winter weg hebben.
De foto's komen later, ik mis een snoertje om ze op mijn PC te krijgen.
De foto's komen later, ik mis een snoertje om ze op mijn PC te krijgen.
-
Mr.Polaroid
- Geregistreerd lid
Wat een lekkere zondagochtendsmoes toch:
Ik heb erg genoten van de "hands on" op de beide Saabs. Geeft vertrouwen bij toekomstig klussen aan de eigen Saab (afkloppen..
In mijn "nieuwe" Saab lekker 150km naar Groningen terug gereden.
Bij het DURE tankstation zonder blikken of blozen voor 1,91 euro 51,5 liter vocht er in laten stromen....
Zonder radio en speakers in de auto met 90 (...) km/h over de A50 en A28 al toerend genoten van de 99.
Wat een lekker Saabgevoel, heerlijk.
e i n d e l i j k
HAHA!ik mis een snoertje...
Ik heb erg genoten van de "hands on" op de beide Saabs. Geeft vertrouwen bij toekomstig klussen aan de eigen Saab (afkloppen..
In mijn "nieuwe" Saab lekker 150km naar Groningen terug gereden.
Bij het DURE tankstation zonder blikken of blozen voor 1,91 euro 51,5 liter vocht er in laten stromen....
Zonder radio en speakers in de auto met 90 (...) km/h over de A50 en A28 al toerend genoten van de 99.
Wat een lekker Saabgevoel, heerlijk.
e i n d e l i j k
-
Raggare
- Geregistreerd lid
En ondanks je forumnaam geen fotos gemaakt?