wie zn kind is dat?

gfgf schreef:Met zoonlief samen de hele nacht aan die driewieler lopen poetsen, en met resultaat!
Herinner me het fotomoment, de oplettende kijkertjes zullen in de schaduw achter het fietsje mijn contouren herkennen.
Kostelijk als in "duur" in dit geval. Kostelijk als in "amusant" zijn ze beide vermoed ik. Van de Saab ben ik daar echter wel zeker vanTja...en dan de Nederlandse of Vlaamse interpretatie van het woord 'kostelijk'....?
Hangt er vanaf waar de redactie die foto vandaan heeft... als de foto geüpload is op een plek waar je afstand doet van alle beeldrecht, dan wel.Te-Jo schreef:kan dat zomaar, foto nemen en die gebruikenzonder vooraf toestemming te vragen

Leest je vrouw niet mee?ahbijker schreef: Ik vind die rooie die mij interviewde gister ook leuk hoor...Talkshow ‘En dan nog even dit”
http://www.edned.nl/uitzendinggemist/de ... uid=233535" onclick="window.open(this.href);return false;

Als dat werkelijk zo is dan besteden ze meer aandacht aan SAAB dan we ons hebben voorgesteld. Als je in Katwijk uren nodig hebt om een nutteloze reactie samen te stellen van nauwelijks een halve minuut, dan mag je jezelf werkelijk journalist noemen. Groots, wat een overbodige omroep. Opruimen die hap.1001760 schreef:Volgens mij komt de foto hier van het forum.
Zitten ze mee te lezen?

Dat is de kleine van gfgfGUUSarrow schreef:haha dat is toch echt op WAMWAS
wie zn kind is dat?

Mijn vrouw vindt dat best hoor. Ik kom altijd weer thuis, stofzuig, kook, breng inkomsten binnen, doe zo nu en dan een (eigen) blousje strijken.1001760 schreef:Leest je vrouw niet mee?ahbijker schreef: Ik vind die rooie die mij interviewde gister ook leuk hoor...Talkshow ‘En dan nog even dit”
http://www.edned.nl/uitzendinggemist/de ... uid=233535" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vond trouwens dat je enorm gunstig afstak tegenover die Erwin Nijhof!
Mooi stukje positieve pr trouwens, daarmee sta je wel op een gelijk niveau als Jort Kelder.

Idd, gespot de 9000 van Injectie en de ex-Lennart. 900 Red Arrow + gfgf en kind op driewieler (voor pownews blijkbaar een gamende jongere op een fietsGUUSarrow schreef:haha dat is toch echt op WAMWAS