SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
everlast
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door everlast » za 13 jan, 2007 23:46

Geert9000cse1997 schreef:ps. wanneer is het carnaval, zou mooi uitkomen :lol:
carnaval is het weekend daarna maar da moette gij toch wete als oeteldonker :wink:

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » za 13 jan, 2007 23:48

Woon alweer 9 jaar in Rotterdam, en kom eigenlijk uit Eendegat (boxtel), heb wel een paar jaar in den bosch gewoont.

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 14 jan, 2007 0:39

Geert9000cse1997 schreef:Woon alweer 9 jaar in Rotterdam, en kom eigenlijk uit Eendegat (boxtel), heb wel een paar jaar in den bosch gewoont.
Haha, Eendegat! Buurman!
Ik kom uit Bokkendonk, dus aan de andere kant van de A2 :joker:

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » zo 14 jan, 2007 0:42

Andere kant van de A2 waarom staat er dan tilburg?

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » zo 14 jan, 2007 0:47

Vroeger gingen we altijd in gestel zwemmen, leuk dorp trouwens.

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » zo 14 jan, 2007 0:55

Onder voorbehoud ( voorzie nu nog geen probleem ) is deze hier er ook bij , gezellig die meetings. Kunnen we elkaar ook eens ZIEN :wink:

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 14 jan, 2007 1:02

Geert9000cse1997 schreef:Andere kant van de A2 waarom staat er dan tilburg?
Woon ik nu. Geboren Oeteldonker, getogen Bokkendonker, en dan Kruikezeiker geworden. 't kan verkeren... :roll:

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » zo 14 jan, 2007 12:15

Ik ben blij dat we er eindelijk uit zijn :roll: :lol: .

Ik breng trouwens ook 'Tods' mee vanuit Maastricht (dat spaart mij ook al een hoop werk uit met het plannen van de route :wink: ).

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » zo 14 jan, 2007 14:19

Ik ga m'n best doen om er ook te zijn :) (Als passagier of als bestuurder, dat weet ik nog niet)

Sporthatch
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Sporthatch » zo 14 jan, 2007 14:38

Tenfour schreef:Om nog even terug te komen op Marcel's eerdere opmerking... Ik denk dat Rosmalen toch dé locatie moet worden!!!
marcel schreef:waarom gaan we dan niet met z'n allen naar het autotron in Rosmalen ?
Mijn hersenspinsel:
Wat: SAABforum-meeting Zuid-Nederland & België! (maar het Noorden is bij deze ook uitgenodigd);
Wanneer: Zondag 11 februari;
Reden: 10 en 11 februari 2007 is tevens de Voorjaars Oldtimerbeurs te Autotron Rosmalen;
Tijdstip: (Autotron is geopend van 1000u tot 1700u) Wij kunnen bijvoorbeeld om 1100u met zijn allen op een afgesproken plek nabij Rosmalen verzamelen. Vooral prettig voor diegenen die van verre moeten komen en daarom niet te vroeg al op pad hoeven te gaan. Na wat gebabbel en een hapje/drankje lijkt het mij leuk om in SAAB-colonne naar de Autotron te begeven;
Programma: Nader te bepalen (Voorbeeld: o.a. Bezichtigen van forum SAABs tussen 1100-1145u, lunch 1145-1230u, bezichtigen van Voorjaarsbeurs Autotron 1300-1600u);
Reeds gemelde SAABforumleden: Tenfour, Margreet, Sporthatch (b), S@@bman (b), taaffert, nelfrikandel, maurice1970, De Flok, Whodan (b), Zaap, Marter*, dasdaas*, Maarten C, Bram, HdL, marcel, Josephine*, Sander*, principessa*,... (* = onder voorbehoud, (b) = Belg)

Nog definitief zeker te stellen: Tijdstip verzamelen & locatie 1e verzamelpunt. Wanneer men zelfstandig naar het Autotron rijdt heb je de kans dat je door van die Oranje mannetjes maar ergens op het parkeerterrein met je SAABje wordt neergezet. Ga je met z'n allen tegelijk...guess what... :roll: Wie weet een leuke beginlocatie zodat wij de knoop definitief kunnen doorhakken?!

Routebeschrijving Autotron: Vanuit Utrecht/Eindhoven (A2) ANWB borden 'Autotron' aanhouden, A59/A50 Oss/Nijmegen Afslag 'Autotron' (ANWB bord)
Afbeelding

1e verzamelpunt tussen 1100-1130u: McDonalds Rosmalen, Burgemeester Burgerlaan 48, 5245 NH Rosmalen. A2 Afrit 20 Rosmalen / De Herven. Lunch 1145-1230u.
Vertrek 1230-1300u naar Autotron Rosmalen. Klik op de foto voor een vergroting!
Afbeelding

Roger
Dit lijkt mij een ideale meeting. Nu alleen nog hopen dat de weergoden ons een beetje gunstig gezind zijn. :coldsnow: = :thumbdown: 8) = :thumbup:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » zo 14 jan, 2007 15:09

Volgens mij wordt dit een topmeeting en zoals m'n voorganger al zei, laten we hopen op een zonnetje.En Autotron roept toch weer wat jeugdsentiment in me op, ik ben er helemaal klaar voor :P

Pelendur
Geregistreerd lid

Bericht door Pelendur » zo 14 jan, 2007 15:31

Dit word zeker top! Met zijn allen over de A 59 naar het Autotron.. tof ! 8)

Bubba
Geregistreerd lid

Bericht door Bubba » zo 14 jan, 2007 16:58

Ik ga er zijn...
Als Brabander moet ik wel, toch?? :wink:

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » zo 14 jan, 2007 17:23

Top-idee :applause: Autotron voegt naar mijn idee echt iets toe aan zo'n meeting! Daar hou ik me graag 15 kilometer aan de max. snelheid voor.. :wink:
nelfrikandel schreef:
dasdaas schreef: Ja maar wel een ontzettend irritant stuk om te rijden.... En vollop kans om "gespot" te worden... :police:
Valt ook wel mee, is een stukje van 15Km 80Km weg met 5 flitspalen...

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » zo 14 jan, 2007 17:25

dasdaas schreef:Top-idee :applause: Autotron voegt naar mijn idee echt iets toe aan zo'n meeting! Daar hou ik me graag 15 kilometer aan de max. snelheid voor.. :wink:
nelfrikandel schreef:
dasdaas schreef: Ja maar wel een ontzettend irritant stuk om te rijden.... En vollop kans om "gespot" te worden... :police:
Valt ook wel mee, is een stukje van 15Km 80Km weg met 5 flitspalen...
:idea: geen last van met de cruise on :wink:

Plaats reactie