Dat is er een waarvan ik spijt heb dat ik hem nooit gekocht heb. Hebben er vroeger thuis een paar gehad. Later zelf bij een gaan kijken, maar net te veel werk aan naar m'n zin. Nooit meer een gevonden in die staat voor die prijs natuurlijk.Viking13 schreef: ↑vr 31 dec, 2021 17:33Deze, uit mijn geboortejaar……
Auto('s) waarvan je spijt hebt dat je die ooit verkocht hebt...
-
davidd
- Donateur

Re: Auto('s) waarvan je spijt hebt dat je die ooit verkocht hebt...
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Ik heb spijt van de Volvo 440 op LPG die ik ooit verkocht heb. Weinig tot geen kosten aan gehad en reed best prima. Esthetisch ook een leuk ding en gemaakt in Nederland. Moest weg wegens roestende zijschermen en ik had toen weinig geld. Nog steeds een zwak voor de 440/460 maar die zijn ook duur geworden. Ik heb er nooit foto's van gemaakt. Wel deze stockfoto maar de mijne was bronskleurig

Verder heb ik (een beetje) spijt van de verkoop van mijn Saab 900 T8, in 2007, de TL-25-DP omdat de koper van de auto geen liefhebber bleek. Ik heb nog steeds een reservenummerbord van de auto op mijn werkkamer hangen. Wat een bruut ding was dat met die t8 motor! Ik heb hem destijds verkocht in perfecte staat en zag hem afgetrapt en verwaarloosd 2 jaar later terug op marktplaats. Inmiddels gesloopt zag ik
Verder heb ik (een beetje) spijt van de verkoop van mijn Saab 900 T8, in 2007, de TL-25-DP omdat de koper van de auto geen liefhebber bleek. Ik heb nog steeds een reservenummerbord van de auto op mijn werkkamer hangen. Wat een bruut ding was dat met die t8 motor! Ik heb hem destijds verkocht in perfecte staat en zag hem afgetrapt en verwaarloosd 2 jaar later terug op marktplaats. Inmiddels gesloopt zag ik

-
davidd
- Donateur

Herkenbaar, extra pijnlijk al hij na jou verwaarloosd wordt. Mooie wagen was dat zeg! Komt daar je gebruikersnaam vandaan of waren er nog meer?Guido900T schreef: ↑vr 07 jan, 2022 23:32Verder heb ik (een beetje) spijt van de verkoop van mijn Saab 900 T8, in 2007, de TL-25-DP omdat de koper van de auto geen liefhebber bleek.
-
Henk-Jan
- Donateur

Mocht je geïnteresseerd zijn, deze is niet zo duur en heeft weinig kilometers: https://www.autoscout24.ch/9049242?utm_ ... =app_shareGuido900T schreef: ↑vr 07 jan, 2022 23:32Ik heb spijt van de Volvo 440 op LPG die ik ooit verkocht heb. Weinig tot geen kosten aan gehad en reed best prima. Esthetisch ook een leuk ding en gemaakt in Nederland. Moest weg wegens roestende zijschermen en ik had toen weinig geld. Nog steeds een zwak voor de 440/460 maar die zijn ook duur geworden.
-
phanot
- Donateur (2x)

1984, gekocht voor 200, 2 jaar en 60.000 km mee gereden, gesloopt ==> geen spijt!

1988 Taunus station aan niet liefhebber verkocht onder druk van mijn ouders om een nieuwe Seat Ibiza te kopen ==> spijt!

1991 Bmw 518 naar de sloop (4 cil motoren waren na 130.000 km compleet gaar). ==> geen spijt

2010. Vespa en Ford transit verkocht in Rosmalen. Beide gesloopt na enkele jaren ==> spijt

Amazon verkocht in 2016 ==> spijt

1988 Taunus station aan niet liefhebber verkocht onder druk van mijn ouders om een nieuwe Seat Ibiza te kopen ==> spijt!

1991 Bmw 518 naar de sloop (4 cil motoren waren na 130.000 km compleet gaar). ==> geen spijt

2010. Vespa en Ford transit verkocht in Rosmalen. Beide gesloopt na enkele jaren ==> spijt

Amazon verkocht in 2016 ==> spijt

-
phanot
- Donateur (2x)

Maar er is ook positief nieuws: Ford Capri 2.0V6 verkocht in 2001 (91-FV-HH) deze is nog steeds in goede handen bij dezelfde koper. ==> geen spijt

2014 Mercedes 240Diesel verkocht aan liefhebber, is in goede handen ==> verkocht wegens teveel werk om roestvrij te houden (slechte kwaliteit staal bij MB) ==> geen spijt

nieuwe Saab 900 gekocht in 1988 (40-LH-XP). geen spijt!!!!
saab 900 turbo cab gekocht in 2014 (99-DD-GL). ==> geen spijt !!!

2014 Mercedes 240Diesel verkocht aan liefhebber, is in goede handen ==> verkocht wegens teveel werk om roestvrij te houden (slechte kwaliteit staal bij MB) ==> geen spijt

nieuwe Saab 900 gekocht in 1988 (40-LH-XP). geen spijt!!!!
saab 900 turbo cab gekocht in 2014 (99-DD-GL). ==> geen spijt !!!
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Deze T 8 was mijn derde 900 maar die 2 voorgaande waren ongeblazen.davidd schreef: ↑za 08 jan, 2022 0:21Herkenbaar, extra pijnlijk al hij na jou verwaarloosd wordt. Mooie wagen was dat zeg! Komt daar je gebruikersnaam vandaan of waren er nog meer?
Mooie auto voor weinig geld. Ik heb nog steeds een zwak voor die auto maar mis helaas stallingsruimte om alles te bergen.Henk-Jan schreef: ↑za 08 jan, 2022 1:28Mocht je geïnteresseerd zijn, deze is niet zo duur en heeft weinig kilometers: