Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update
-
AeroR
- Geregistreerd lid
Re: Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update
Nee hoor klinkt niet raar. Hopen dat het op langere termijn effect zal hebben, maar ook al gebeurt dat niet was het inderdaad een dag met meerdere kippenvel momenten, en dan heb ik het niet over het weer.
Iedereen bedankt, was perfect verzorgd!
Iedereen bedankt, was perfect verzorgd!
-
esalet
- Donateur (8x)

I've got the sweetest hangover......... (I don't wanna get over).

(copyright Christiaan)
(copyright Christiaan)
-
berta
- Donateur (2x)

Ik heb 'n geweldige dag dag gehad,Hulde aan de organisitoren ,dit kan niet genoeg gezegd worden.
Wat ik nu ga zeggen Is ABSOLUUT NIET negatief bedoeld of om vervelende reacties uit te lokken, maar ik lees nergens iets over Ervani of Sidney polak die toch het eerste balletje opgegooid hebben. Nadat er een discussie ontstond ,over de naam SMC, die regelrecht uitliep op 'n ordinaire ruzie, hebben deze mannen het bijltje erbij neergelegd. Nee ik ga niet in op het inhoudelijke van de discussie, omdat ik daar te weinig over weet. Wat ik wel weet nadat zij eruit gestapt waren, dat de nieuwe organisatie bergen werk verzet heeft, om in dik 2 weken zo'n evenement neer te zetten.
Ik miste alleen deze 2 namen.
Grt Hennie
Ps Moderators wanneer jullie denken dat mijn bericht tot vervelende discussies lijdt, moeten julie het gewoon verwijderen, want dat is niet mijn bedoeling.
Wat ik nu ga zeggen Is ABSOLUUT NIET negatief bedoeld of om vervelende reacties uit te lokken, maar ik lees nergens iets over Ervani of Sidney polak die toch het eerste balletje opgegooid hebben. Nadat er een discussie ontstond ,over de naam SMC, die regelrecht uitliep op 'n ordinaire ruzie, hebben deze mannen het bijltje erbij neergelegd. Nee ik ga niet in op het inhoudelijke van de discussie, omdat ik daar te weinig over weet. Wat ik wel weet nadat zij eruit gestapt waren, dat de nieuwe organisatie bergen werk verzet heeft, om in dik 2 weken zo'n evenement neer te zetten.
Ik miste alleen deze 2 namen.
Grt Hennie
Ps Moderators wanneer jullie denken dat mijn bericht tot vervelende discussies lijdt, moeten julie het gewoon verwijderen, want dat is niet mijn bedoeling.
-
nics
- Geregistreerd lid
Hennie, als je de website outside-saab.com leest dan wordt daar gewag gemaakt van het eerste initiatief. Er is overleg geweest met beide organisatoren, ze zijn erbij betrokken geweest en hadden een uitnodiging. Wij hebben wel de wens van zowel Erik als Sidney geerbiedigd en zaken aangepakt zoals zij dat wilden. Vandaar een stilte op bepaalde gebieden aangezien dat zo aan ons was gevraagd.
Je hebt meer dan gelijk dat je dit te berde brengt, kan me best voorstellen dat dit idee leeft. Maar zo is het aangepakt en om deze redenen.
Je hebt meer dan gelijk dat je dit te berde brengt, kan me best voorstellen dat dit idee leeft. Maar zo is het aangepakt en om deze redenen.
-
eric47
- Geregistreerd lid
Heb ook aan ze gedacht. Hoop dat ze toch met trots op alle berichtgeving kunnen terugkijken!
Het is aan hen te danken dat er ook spontane konvooien ontstonden,
dat gevoel van saamhorigheid is toen in 2010 ontstaan, hoe mooi was het dit op te kunnen pakken en weer te beleven.
Dat alleen al was fantastisch.
Ik heb met heel veel plezier konvooi Noord Holland op poten gezet, was enorm leuk om te doen.
Gewoon emotioneel om zoveel Saabjes aan te zien komen en bij ons te verzamelen!
Ik verwacht over een paar jaar een 'Saab Revival' meeting, (!!!) heb nu geoefend, volgende keer trek ik
weer de stoute schoenen aan om er veel bijelkaar te krijgen.
Zorg ik voor een locatie met koffie, was deze keer niet mogelijk,
of ik mobiliseer iedereen wat mee te nemen voor een gezamelijke start van de dag!
Nogmaals enorm bedankt voor een fantastische dag, ook ik heb de nodige moeite aan iets anders te denken vandaag.
Overigens kregen we net en telefoontje dat ons Saabje (9000 CS AERO) al kleine beurt en APK klaar is.
Dat is heel snel, vanmorgen gebracht en nu al klaar.
Betekent zoveel als niets aan de hand alles ok, maar ja, Saab he.......
Saabgroet Eric en Elly
Het is aan hen te danken dat er ook spontane konvooien ontstonden,
dat gevoel van saamhorigheid is toen in 2010 ontstaan, hoe mooi was het dit op te kunnen pakken en weer te beleven.
Dat alleen al was fantastisch.
Ik heb met heel veel plezier konvooi Noord Holland op poten gezet, was enorm leuk om te doen.
Gewoon emotioneel om zoveel Saabjes aan te zien komen en bij ons te verzamelen!
Ik verwacht over een paar jaar een 'Saab Revival' meeting, (!!!) heb nu geoefend, volgende keer trek ik
weer de stoute schoenen aan om er veel bijelkaar te krijgen.
Zorg ik voor een locatie met koffie, was deze keer niet mogelijk,
of ik mobiliseer iedereen wat mee te nemen voor een gezamelijke start van de dag!
Nogmaals enorm bedankt voor een fantastische dag, ook ik heb de nodige moeite aan iets anders te denken vandaag.
Overigens kregen we net en telefoontje dat ons Saabje (9000 CS AERO) al kleine beurt en APK klaar is.
Dat is heel snel, vanmorgen gebracht en nu al klaar.
Betekent zoveel als niets aan de hand alles ok, maar ja, Saab he.......
Saabgroet Eric en Elly
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Hennie, en dan vergeet je Lindy 
Ik ben regelmatig met ze in contact geweest in de aanloop, diverse keren herhaald dat ze meer dan welkom waren wat ons betreft.
Ze hebben zelf hun keuze's hierin gemaakt, die we als organisatie alleen maar hebben gerespecteerd.
Kregen wel een sms met de complimenten. En dat deed ons goed.
Ik ben regelmatig met ze in contact geweest in de aanloop, diverse keren herhaald dat ze meer dan welkom waren wat ons betreft.
Ze hebben zelf hun keuze's hierin gemaakt, die we als organisatie alleen maar hebben gerespecteerd.
Kregen wel een sms met de complimenten. En dat deed ons goed.
-
evo
- Donateur (2x)

'k vond die kapotte Dakota overigens wel een mooi analogie...
Pracht bak maar door een stel onbenullen compleet kapot gemaakt
Pracht bak maar door een stel onbenullen compleet kapot gemaakt
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

Er was toch ook zoiets als een tombola (streepjescode in plastiek bak droppen). Wie? Wat? En waar?
-
maero
- Donateur (6x)

Komt m'n 11 jarige dochter binnen: "Ik dacht dat het van Saab was maar ik zie de V van Volvo"divemonkey76 schreef:Wel erg toepasselijk die gigantische V boven onze held.......![]()
-
egberts
- Donateur (7x)

haha....ik had een herinnering aan de science fiction serie "V"
maero schreef:Komt m'n 11 jarige dochter binnen: "Ik dacht dat het van Saab was maar ik zie de V van Volvo"divemonkey76 schreef:Wel erg toepasselijk die gigantische V boven onze held.......![]()
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Mooi!!!esalet schreef:I've got the sweetest hangover......... (I don't wanna get over).
(copyright Christiaan)
-
1001760
- Donateur (2x)

Ah, da's ook een goeie.egberts schreef:haha....ik had een herinnering aan de science fiction serie "V"
Deze:
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=akWxpbQGWAU[/youtube]
Goed beeld van de dag...

En 1 kandidaat was vertegenwoordigd op Valkenburg
Goed beeld van de dag...
En 1 kandidaat was vertegenwoordigd op Valkenburg
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Mijn grote complimenten ook aan het parkeerteam, 26 vrijwilligers die zich vanaf 0900 uur hebben ingezet om het "SAAB DNA"® plan ook daadwerkelijk uit te voeren. Ik zie vele foto's met Saabs op het opstelplatform met rondom hun Saab krijtstrepen op het asfalt. Deze zijn niet achteraf geplaatst kan ik jullie vertellen
Het wachten is op luchtfotomateriaal. Daarnaast had één van de Saab 91D Safir's een camera bij zich / op de vleugel gemonteerd zitten. Erg benieuwd!
Onze organisatiefotografen zijn op de achtergrond druk bezig om alle foto's te verzamelen. Foto's bij aankomst op de 1e Mientweg, foto's van het ontstaan van Saab DNA, foto's van Hangaar 2, etc...
Ik wil jullie toch nog eens wijzen op onze vrienden van SAAB. Zonder deze vrienden was dit Nederlandse evenement niet mogelijk geweest. Dank ook aan alle mensen en bedrijven die gedoneerd hebben.
Voor ons houdt het organiseren nu niet op. Onze outsidesaab@gmail.com mailbox stroomt over met foto's en bedankjes vanuit de hele wereld. Onze website moet flink bijgewerkt worden om het #WeAreSaab gevoel van 42 landen, 105 evenementen met elkaar te delen. Op SaabsUnited.com kunnen jullie al samenvattingen vinden van de evenementen wereldwijd.
Mvrgr,
Roger
Het wachten is op luchtfotomateriaal. Daarnaast had één van de Saab 91D Safir's een camera bij zich / op de vleugel gemonteerd zitten. Erg benieuwd!
Onze organisatiefotografen zijn op de achtergrond druk bezig om alle foto's te verzamelen. Foto's bij aankomst op de 1e Mientweg, foto's van het ontstaan van Saab DNA, foto's van Hangaar 2, etc...
Ik wil jullie toch nog eens wijzen op onze vrienden van SAAB. Zonder deze vrienden was dit Nederlandse evenement niet mogelijk geweest. Dank ook aan alle mensen en bedrijven die gedoneerd hebben.
Voor ons houdt het organiseren nu niet op. Onze outsidesaab@gmail.com mailbox stroomt over met foto's en bedankjes vanuit de hele wereld. Onze website moet flink bijgewerkt worden om het #WeAreSaab gevoel van 42 landen, 105 evenementen met elkaar te delen. Op SaabsUnited.com kunnen jullie al samenvattingen vinden van de evenementen wereldwijd.
Mvrgr,
Roger
-
1001760
- Donateur (2x)