Wie is de gemiddelde Saabrijder..?

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Barrrt
Geregistreerd lid

Bericht door Barrrt » do 14 sep, 2006 16:02

Naast dat ik hockey, ben ik ook nog 1 a 2 keer te vinden in het bos, waar ik met m'n Giant nogwat mountainbike doorheen rag.
Zou ik ook doen als ik buiten de stad woonde... 8)

Thisafternoon
Geregistreerd lid

Bericht door Thisafternoon » do 14 sep, 2006 17:29

paul99gl83 schreef:
Thisafternoon schreef:Mijn Hiwatt gitaarversterker komt uit '75, dat ding klinkt magisch en is zo robuust als maar kan.

:wow: Mag ik even heel jaloers worden :wow:
Ik maak het nog erger:

Ebay Zwitserland... voor 707 euro gewonnen ;)

Helaas wel invoerrechten moeten betalen, waardoor t totaal incl verzekering en verzending alsnog boven de 1000 uitkwam. Maar staat in schril contrast met die veel minder karaktervolle Bogners of what have you's van 3000 euro :S
Blacky Turbo S schreef: Tssss, is leuk, is leuk. Maar er gaat niks boven 28 kg aan (ik schat) '65er AC30 (uiteraard zonder top Boost! Ik ben een gebruiker geen verzamelaar :wink: ) aangestuurd door een Jet glo 360. :D
Ik ben ook een gebruiker hehe. Alle 19" rommel van hiervoor weggedaan en nog nooit zo gelukkig met mijn geluid geweest!!!!!

AC30 is ook te gek, al t oude Britse eigenlijk... Kwestie van smaak/karakter... maar een Hiwatt raakt me het diepst ;)

PatrickR
Geregistreerd lid

Bericht door PatrickR » do 14 sep, 2006 21:52

Thijs O. schreef:
waxle schreef:
Thijs O. schreef:Ik denk dat dergelijke ongenuanceerde uitlatingen misplaatst zijn op dit Saabforum...
Tjee, Thijs O. heeft het over nuance ;) Zou-die ziek zijn? ;)
waxle, jij begrijpt schijnbaar niet dat ik nastreef

* bij de feiten te blijven
* significante bijdragen te leveren aan het forum
* voorkomen van instinctieve, onnadenkende schreeuwerige bijdragen (zonder dat rest van bijdragen goed gelezen zijn)

Ik denk dat je eenieder op enkele ongenuanceerde bijdragen kan betrappen, maar ik hoor graag voorbeelden waar je het op baseert (die indruk wek je) dat ik veel ongenuanceerde bijdragen lever.
Beste Thijs O.

Je draait nu wel door hoor, ik denk dat iedereen zijn mening mag hebben, ik gaf ook aan dat ik een beetje doordraafde. Maar het valt me wel op, dat jij er telkens op reageert :o

Je voelt je blijkbaar toch aangesproken, dat zegt meer over jou.

Ik heb gewoon niets op met kakkers, dit omdat mijn buren ook zo zijn. Die voelen zich meer als een ander, daar heb ik dus een hekel aan.

Ik heb nergens over te klagen, en kan ook wel kak gaan doen. Maar dat siert juist niet, normaal doen geeft meer sympathie.

Blacky Turbo S
Geregistreerd lid

Bericht door Blacky Turbo S » vr 15 sep, 2006 8:07

Thisafternoon schreef:
Blacky Turbo S schreef: Tssss, is leuk, is leuk. Maar er gaat niks boven 28 kg aan (ik schat) '65er AC30 (uiteraard zonder top Boost! Ik ben een gebruiker geen verzamelaar :wink: ) aangestuurd door een Jet glo 360. :D
Ik ben ook een gebruiker hehe. Alle 19" rommel van hiervoor weggedaan en nog nooit zo gelukkig met mijn geluid geweest!!!!!

AC30 is ook te gek, al t oude Britse eigenlijk... Kwestie van smaak/karakter... maar een Hiwatt raakt me het diepst ;)
Oh, ik heb nog wel 19" (Voodu valve). Vind ik toch wel makkelijk, zo'n apparaatje.

Ja, dat ouwe Britse spull is well cool ja 8) Hoewel ik niet zo'n Marshall fan ben. Maar net wat je zegt, kwestie van smaak. :) Met wat voor plank stuur jij je Hiwatt aan (als ik vragen mag)?

Thisafternoon
Geregistreerd lid

Bericht door Thisafternoon » vr 15 sep, 2006 11:14

Blacky Turbo S schreef: Ja, dat ouwe Britse spull is well cool ja 8) Hoewel ik niet zo'n Marshall fan ben. Maar net wat je zegt, kwestie van smaak. :) Met wat voor plank stuur jij je Hiwatt aan (als ik vragen mag)?
Een gele strat van Dick Dijkman met texas specials... en ik heb een tc g-system als effectengeval, met wat losse pedaaltjes

PatrickR
Geregistreerd lid

Bericht door PatrickR » vr 15 sep, 2006 12:41

Jongens dit is geen gitaarforum :D

Ik zou zeggen stuur prive berichtjes

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » vr 15 sep, 2006 12:49

@ Thijs O.:
oei oei oei Patrick... gaat het nog een beetje met je?, ondanks je zware jeugd? (minderwaardigheidscomplex?)

Ik denk dat dergelijke ongenuanceerde uitlatingen misplaatst zijn op dit Saabforum...
Het zou beter zijn voor de sfeer op het forum als je niet zo denigrerend en op de man af zou reageren... :roll:

davidjoost

PatrickR
Geregistreerd lid

Bericht door PatrickR » vr 15 sep, 2006 12:56

Thijs O. Dit is inderdaad niet de manier, je hebt overal commentaar over en wilt alles analyseren naar jou mening.

Je hebt zelf nog helemaal geen profiel van jezelf gegeven, als je dat nu eerst eens deed en niet op iedereen negatief reageerde.

Je bent in mijn ogen een heel dominant mannetje wat altijd het laatste woord wilt hebben. Ik heb al aangegeven dat ik een beetje generaliseerde, sorry daarvoor. Maar dat was naar anderen gericht, die heb ik er nog niet over gehoord. Nog nooit heb ik daar trouwens een reactie op ontvangen. Dat is eigenlijk ook wel typisch.

Maar het viel mij ook ineens op dat je overal op reageert in de negatieve zin. Dus geef jezelf eens bloot of dim jezelf in.

Het ging over het feit om je leeftijd en huwelijke staat ed. door te geven. Van jou trouwens nog niets gezien.

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » vr 15 sep, 2006 13:14

PatrickR schreef:Jongens dit is geen gitaarforum :D

Ik zou zeggen stuur prive berichtjes
Jammer, ik wilde het net over drumstellen gaan hebben :lol: :lol: .

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » vr 15 sep, 2006 13:15

Johohohongens, please.
Niet zo hier, da's nodeloze threadvervuiling. Als je 'beef' met iemand hebt, zoek dat dan uit via email/telefoon/pm.

Thijs O.
Geregistreerd lid

Bericht door Thijs O. » za 16 sep, 2006 22:01

PatrickR schreef: Je bent in mijn ogen een heel dominant mannetje wat altijd het laatste woord wilt hebben.
Omdat ik alleen even zeg dat je je gal niet alhier hoeft te spuwen over persoonlijke ervaringen met mensen die het bovengemiddeld goed hebben en doorgaans een meer dan gemiddelde bijdrage aan de maatschappij leveren (1 klein vb.'tje: de rotary geeft miljarden aan charitatieve doelen)
Bovendien scheer je velen over 1 kam en zijn dergelijke uitlatingen irrelevant in dit topic.
PatrickR schreef:Maar dat was naar anderen gericht, die heb ik er nog niet over gehoord. Nog nooit heb ik daar trouwens een reactie op ontvangen. Dat is eigenlijk ook wel typisch.
Nee logisch, dit soort kleinburgerlijk jaloers tegenmaatschappijaanschopgedrag wordt door de meeste mensen zo zielig gevonden dat ze je geen aandacht geven. Meestal doe k dit ook echter dergelijk forumvervuilend geleuter wilde ik even aan de kaak stellen.
PatrickR schreef:Maar het viel mij ook ineens op dat je overal op reageert in de negatieve zin.
negatief? ehm lees bitte eerst jou pseudotraumatische bijdragen aan dit topic; negativiteit en pessimisme alom. mijn bijdragen zie ik juist als realistisch en temperend.
PatrickR schreef:Het ging over het feit om je leeftijd en huwelijke staat ed. door te geven.
Waarom begin je dan een generaliserend en vooral irrelevant relaas waarmee je indirect jezelf probeert omhoog te vijzelen? ("ikben juist niet arrogant blabla)
PatrickR schreef:Ik heb al aangegeven dat ik een beetje generaliseerde, sorry daarvoor.
ah joh geeft niet, don't worry 'bout it!

nssn'99
Geregistreerd lid

Bericht door nssn'99 » zo 17 sep, 2006 1:13

Afbeelding

PatrickR
Geregistreerd lid

Bericht door PatrickR » ma 18 sep, 2006 19:48

Thijs O. we sluiten het boek, je moet bij de politie komen werken, je mond is je sterkste wapen. Ik moet toegeven ik vind je wel erg adrem.

Ik heb het ook bovengemiddeld goed en mijn vrouw is ook voor de rotary gevraagd. Maar dat is niets voor ons van huisuit gewone mensen.
Dat wilde ik nog even kwijt, zo nu weer Saab talk. :wink:

Thijs O.
Geregistreerd lid

Bericht door Thijs O. » wo 20 sep, 2006 0:36

PatrickR schreef:Thijs O. we sluiten het boek, je moet bij de politie komen werken, je mond is je sterkste wapen. Ik moet toegeven ik vind je wel erg adrem.

Ik heb het ook bovengemiddeld goed en mijn vrouw is ook voor de rotary gevraagd. Maar dat is niets voor ons van huisuit gewone mensen.
Dat wilde ik nog even kwijt, zo nu weer Saab talk. :wink:

okay vrede op aarde

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » wo 20 sep, 2006 0:37

amen! 8)

Plaats reactie