Daar mooie ritten gemaakt, uiteraard dakloos. Hij heeft ons een fijne vakantie bezorgd.
Uiteraard in November in Baarn geweest met mijn regio Noord teamleden. Nog nooit zoveel Saab's bij elkaar gezien! Het was een leuke dag.
Gisteren de onderkant laten inspecteren voor een Dinitrol behandeling. De expert was zeer te spreken over de staat van de onderkant. Altijd fijn om te horen. De afspraak voor de behandeling gaat eerdaags gemaakt worden. Want de Saab moet wel winterhard zijn, hij gaat geen winterslaap krijgen.

