900s aero diverse update,s en upgrades.

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 900s aero diverse update,s en upgrades.

Bericht door Krizzie » ma 13 sep, 2010 19:15

Dat iedereen het zou willen geloof ik zo, maar het aantal wat het daadwerkelijk kan en laat staan kan betalen (Dan bedoel ik dus extreem tunen) is waarschijnlijk nihil, ik zou juist zoveel informatie geven over wat je allemaal hebt gedaan. Als je er een product van wilt maken dan komt er uiteindelijk toch wel een koper die het gaat uitpluizen en achter het geheim van de smit komt.

kalsoi
Geregistreerd lid

Bericht door kalsoi » ma 13 sep, 2010 20:39

taaffert schreef::withstupid: Tsjah, kinderachtig is misschien wel het juiste woord.

Wat is er nou zo bijzonder aan die auto?
Leg nou gewoon eens uit hoe je `m op diesel hebt laten lopen, kalsoi.

correctie BIO diesel he ;)
vertel ik je nog eens bij volgende bezoekje
tis beroepsgeheim he :-P+

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » ma 13 sep, 2010 20:40

Is een uitdraai van de vermogens en koppelkromme ook beroepsgeheim? :lol: :lol: :lol:

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 13 sep, 2010 20:45

Krizzie schreef:Dat iedereen het zou willen geloof ik zo, maar het aantal wat het daadwerkelijk kan en laat staan kan betalen (Dan bedoel ik dus extreem tunen) is waarschijnlijk nihil, ik zou juist zoveel informatie geven over wat je allemaal hebt gedaan. Als je er een product van wilt maken dan komt er uiteindelijk toch wel een koper die het gaat uitpluizen en achter het geheim van de smit komt.
Denk niet dat er veel mensen zijn die een blok van een paar duizend euro laten (in)bouwen om het vervolgens open te maken en de specs checken om op het forum te posten. Het is toch juist leuk als jij iets hebt gemaakt wat niemand anders heeft of kan. Als je het niet kan betalen of geen know how hebt om het zelf te doen dan houdt het op, punt. Ik wil ook wel een porsche 911 turbo maar die kan ik ook niet betalen, hoe jammer dan ook.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 13 sep, 2010 20:58

Haha, heerlijke reacties hier, vooral die serieuze van jou Lennard.
Ik loop kalsoi alleen maar een beetje op te naaien. Wat jij misschien niet weet, maar ik weet bijna alles van die auto, ben met Hans en Pieter zelfs nog op vakantie geweest afgelopen zomer, ik help hun en zij helpen mij. Desalniettemin, ik zal zulke geintjes niet meer op het forum uithalen. Sommige mensen herkennen grapjes niet. Zuur leven, zeg...

Ik zou zeggen, on topic maar weer, ben nog steeds benieuwd hoe het project vordert van Bennie.

bennie
Geregistreerd lid

Bericht door bennie » ma 13 sep, 2010 22:17

taaffert schreef:
Ik zou zeggen, on topic maar weer, ben nog steeds benieuwd hoe het project vordert van Bennie.
Ja even een weekje hard werken nog en dan hopen dat ik hem vrijdag kan ophalen! :D Ook benieuwd naar de onderdelen die ik via ebay heb besteld en of het allemaal past. Deze vliegen nu over de grote bak met water! :mrgreen:

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 13 sep, 2010 22:22

@taaf: dat deel boven mijn quote van jou was niet aan jou gericht maar in het algemeen. En wat jij met de heren onderneemt achter de schermen kan ik ook niet weten natuurlijk...

kawaman
Geregistreerd lid

Bericht door kawaman » ma 13 sep, 2010 23:34

bennie schreef:
taaffert schreef:
Ja even een weekje hard werken nog en dan hopen dat ik hem vrijdag kan ophalen! :D Ook benieuwd naar de onderdelen die ik via ebay heb besteld en of het allemaal past. Deze vliegen nu over de grote bak met water! :mrgreen:
Hey ik ben benieuwd en ik zie je wel verschijnen als hij in elkaar zit .
Voor die start up file bellen we nog wel even .

kalsoi
Geregistreerd lid

Bericht door kalsoi » ma 13 sep, 2010 23:39

taaffert schreef:.

Ik loop kalsoi alleen maar een beetje op te naaien. Wat jij misschien niet weet, maar ik weet bijna alles van die auto, ben met Hans en Pieter zelfs nog op vakantie geweest afgelopen zomer, ik help hun en zij helpen mij.

.

SSSSSST ik had toch gezegt dat je stil moest zijn
weer een deel van het geheim onthuld :AR15:

en zoals gemeld, weten jullie niet wat er achter de schermen gebeurd,bennie wordt met open armen ontvangen als er vragen zijn of hij hints of tips wil etc
maargoed, die info is niet voor iedereen zo toegankelijk

ben ook benieuwd wat hij er gaat van maken van het blokje met al de toebehoren enzovoort

grtz

Powertje
Geregistreerd lid

Bericht door Powertje » ma 13 sep, 2010 23:42

kalsoi schreef:
Kortom Achterwaarts met flikflak is een 3wieler nog sneller :) :O:

Dilemma
Geregistreerd lid

Bericht door Dilemma » di 14 sep, 2010 11:57

Wordt een mooie wereld als iedereen alles voor zichzelf houdt. Misschien moest ik dat ook maar eens gaan doen :?

Op deze manier gaan we terug naar de situatie dat je voor iedere scheet die je aangepast wil hebben een dikke zak met geld mee moet nemen.

Opinions are just like assholes, everybody's got one.

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » di 14 sep, 2010 18:39

Tja Guido, je zou es geld moeten gaan vragen voor T5-Suite… dan zou het forum te klein zijn.

bennie
Geregistreerd lid

Bericht door bennie » do 16 sep, 2010 18:21

Helaas zijn de drijfstangen nog niet terug van de shotpeener! :cry: Wordt dus nog even wachten op het blokje... :(

bennie
Geregistreerd lid

Bericht door bennie » wo 22 sep, 2010 14:25

Blokje is klaar en zal eind van de week worden opgehaald! :D Zal dan nog naar de spuiter moeten omdat ze dit niet konden of wilden doen bij Zomermotorsport :? . Prijs is ook een beetje hoger geworden dan mij eerst werd voorgerekend maar hier hadden ze niet echt een verklaring voor waar dit in is gaan zitten :? . (ging zowieso al allemaal niet echt soepeltjes alles bijelkaar :x )

Vandaag ook wat leuke bling bling binnen gekregen! :smart:

Afbeelding

Afbeelding

Olie toevoer, water toevoer en water retour. Nu is het nog wachten op de 2 koelwaterslangen!

bennie
Geregistreerd lid

Bericht door bennie » za 25 sep, 2010 19:30

Zo vandaag blokje opgehaald en zelf maar even gespoten en al begonnen met het opbouwen :D .

Hij staat inmiddels ook al weer op de bak en ben nu bezig de rest van de aanbouw delen te monteren, zoals motorsteunen, dynamosteun, startmotor, koppeling, ect. Dan kan de kop erop en de rest aanbouwen, turbo, ect.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie