misschien heb je geluk en is de mosfet nog niet kapot en heb je alleen een lichte sluiting over de massa, Heb ik ook een keer gehad waardoor de druk oneindig opliep (fuelcut uitgeschakeld
Hoop dat je hier iets aan hebt,
Groet, Jeroen

Een mosfet is geen transistor, die kan je niet testen aan de hand van doorlaatspanningen. Je moet ze daarvoor uitbouwen en in een testopstelling doormeten, vergt enige electronica achtergrond. En zelfs als het dan allemaal goed lijkt kan je toch voor verrassingen komen te staan, mosfets kunnen heel bizarre dingen doen als ze niet meer 100% zijn (ik spreek uit ervaring...)redturbo schreef:De FET's zij trouwens ook goed, 1,6v tussen drain en source en 0,6v tussen gate en source
LPG heeft veel hogere klopvastheid dus ja, lijkt erop dat de pingeldetectie te gevoelig is. Of dat er echt pingel optreedt. Dus toch weer richting DI?Vind het wel typisch dat het op benzine veel erger is dan op lpg, duidt op een terugregelactie van de ecu dunkt me. reageert de ECU bij teveel boost alleen met een fuel-cut of kan ie ook wat subtieler terugregelen?

Bij ombouw naar T7 bcp klep is het bekend dat deze lekker kan gaan rammelen (is dus normaal) , sommige hebben hem geisoleerd tov de carroserie opgehangen om dit effect wat te dempen.redturbo schreef:Vandaag even een scoopje gehangen aan de bpc klep, puls ziet er bij stationair draaiende motor hetzelfde uit als op de t5suite pagina, 20msec. 50HZ.
Bij meer gas gaat de frequentie naar 32 HZ, maar de bpc klep begint dan ontzettend te ratelen. Ook zit er op het signaal een ontzettende DC component in de vorm van een kwart sinus (0 tot 90 graden) van 15VDC. Volgens mij is dit niet de bedoeling toch?
In het T% naar T7 conversie verhaal vind ik niet of met de scoop op AC of op DC is gemeten.
Ben bang dat mijn mosfets zijn overleden, de lokale electronicaboer heeft ze niet, iemand een adresje?

Zeker weten dat je goed triggert en dat de probes goed contact maken? Een fotootje of screenshot van het scoopbeeld zou helpen, behoort dat tot de mogelijkheden?Ook zit er op het signaal een ontzettende DC component in de vorm van een kwart sinus (0 tot 90 graden) van 15VDC.