Ik ben inmiddels ook zoiets aan het proberen. Ik heb een oude toerenteller bemachtigd. Ik had ook inmiddels ook een Monte Carlo paneeltje maar mijn temp. en tank meter zijn groter qua diameter. Vanwege de aanwezige kleuren vind ik mijn eigen tank en temp meter mooier. Er moest dan wel een ander dashboard ontwerp komen. Gisteren avond alles op papier uitgemeten en geprobeerd of e.e.a van achter het stuur zichtbaar is.
vandaag eerst het nieuwe pasplaatje uitgeknipt:
Daarna het stukje overgetrokken op het dashboard en ook hier uitgeknipt:
Met een beetje vijlen en proberen past het nu:
Het vinyl werd een beetje kaal, dat heb ik inmiddels gespoten met vinylverf. Dat kwam ik tegen bij Brezan. Even afwachten hoe dit lijkt als het goed droog is en of het goed blijft zitten. Als dit lukt doe ik hier de deurpanelen ook nog even mee.
Morgen proberen om de boel uiterst voorzichtig in elkaar te lassen. Ik denk niet dat ik hier moet proberen om de volledige naad te lassen. Het is waarschijnlijk verstandiger om een beetje te plamuren. Heeft hier iemand ervaring mee? Het plaat materiaal is 0.7 dik
Vanavond proberen om de verwarmings-schuifjes en de trekschakelaars wat op te knappen. De witte verf van de tekst en symbolen verdwijnt langzamerhand.