Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
Juice
- Geregistreerd lid
Bericht
door Juice » do 07 aug, 2008 14:55
verde900 schreef:willeme 1 schreef:sjonge, dat valt tegen
Restraints/dummy kinematics — Dummy movement wasn't well controlled. After moving forward into the airbag, the dummy's head and neck were snapped rearward as the steering wheel intruded. Then the dummy's head was hit from behind by the seatback and head restraint as they tilted forward because of floor buckling. The seat continued moving forward and pushed down on top of the dummy's head, bending its neck back even farther
wel een snelle dood
Hoop dat TS (en familie) deze suggestie niet persoonlijk opvat
dus: sorry Pontiac
-
Coenwagner
- Geregistreerd lid
Bericht
door Coenwagner » do 07 aug, 2008 15:54

damn als je daar een aanrijding mee krijgt, ben je gewoon harstikke DOOD!
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » do 07 aug, 2008 16:14
willeme 1 schreef:behalve tegen een fiat 500 eurocap 5
ga maar weer aan het werk
-
Juice
- Geregistreerd lid
Bericht
door Juice » do 07 aug, 2008 16:14
-
Tool
- Geregistreerd lid
Bericht
door Tool » do 07 aug, 2008 18:05
Ik vind zo'n CrossTouran met een 1.4 TSI (140/170pk, heeeerlijke motoren!!) of een 2.0 TDI (140pk) wel stoer eigenlijk..

-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » do 07 aug, 2008 18:10
Ik vind de CrossTouran nogal lelijk, maar ieder zo zijn smaak.

-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » do 07 aug, 2008 19:26
Henk-Jan schreef:Ik vind de CrossTouran nogal lelijk, maar ieder zo zijn smaak.

Nu door mobiele telefonie de telefooncellen uit het straatbeeld verdwijnen is zo'n touranding wel een goeie vervanger.. zijn ze er ook in KPNgroen?.
-
Reub
- Geregistreerd lid
Bericht
door Reub » za 09 aug, 2008 17:47
In mijn ogen is er helemaal geen 7-zitter, die (nagenoeg) zonder cultuurshock het SAAB rijden ook maar benadert

-
B235R
- Lid van verdienste
Bericht
door B235R » za 09 aug, 2008 22:05
Reub schreef:In mijn ogen is er helemaal geen 7-zitter, die (nagenoeg) zonder cultuurshock het SAAB rijden ook maar benadert

wij hebben net een X5 3.0 SD gekocht. soms is een cultuurshock best lekker

-
Reub
- Geregistreerd lid
Bericht
door Reub » zo 10 aug, 2008 9:01
B235R schreef:
wij hebben net een X5 3.0 SD gekocht. soms is een cultuurshock best lekker

Tsja, ieder zijn ding, natuurlijk.

-
Pluseight
- Geregistreerd lid
Bericht
door Pluseight » zo 10 aug, 2008 13:01
En nog nieuw ook!

-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » zo 10 aug, 2008 14:49
willeme 1 schreef:
Dacia breidt het gamma van de Logan uit met een stationwagon genaamd Logan MCV. Twee jaar na de lancering van de Logan staat de stationwagon als wereldprimeur in Parijs. Opvallend is dat de auto plaats biedt aan 7 personen.
Om zoveel mogelijk interieurruimte te kunnen bieden werd de wielbasis van de Logan met maar liefst 27 cm verlengd. Het dak werd verhoogd om voor voldoende hoofdruimte te zorgen. Door deze ruimte zo goed mogelijk te gebruiken kon Dacia de mogelijkheid creëren om drie zitrijen te monteren. De Logan MCV is dan ook leverbaar als zevenzitter. Volgens de fabrikant kunnen 7 volwassenen een goede zitpositie vinden.
tikkie saaie auto maar ongelofelijk veel value for money
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » zo 10 aug, 2008 15:09
willeme 1 schreef:heb er afgelopen vakantie in frankrijk een hele hoop gezien, it is even wennen aan het model maar lijken me dan helemaal niet zo verkeerd voor grote gezinnen
ueberhaupt niet zo verkeerd
-
Juice
- Geregistreerd lid
Bericht
door Juice » ma 11 aug, 2008 12:33
Hmm, toch niet mijn ding vrees ik. Kan de beemer X5 7 personen herbergen? Ik heb het vorige model ooit eens bekeken en was toch niet erg onder de indruk van de kofferruimte (diepte). Lijkt me sterk dat je daar nog een bankje in kan plaatsen.