Nieuwjaarsmeeting zondag 13 januari - the afterparty!

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.

Nieuwjaarsmeeting op 12 of 13 januari?

Peiling eindigde op di 04 dec, 2007 0:26

Zaterdag 12 januari
8
20%
Zondag 13 januari
32
80%

Totaal aantal stemmen: 40

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » ma 14 jan, 2008 13:14

sta ik daar nu een potje te janken?
Was daar reden toe dan?

(Is de sprint nog geweest, of durfden jullie niet? :P )

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » ma 14 jan, 2008 13:33

jonatas 900s schreef:
Was daar reden toe dan?

(Is de sprint nog geweest, of durfden jullie niet? :P )

zeker reden...was zo geemotioneerd dat ik de sprint gewonnen had.

al was ik geheel alleen met de sprint...telt dat ook?

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » ma 14 jan, 2008 13:39

:green_gift:

Pisang
Donateur
Donateur

Bericht door Pisang » ma 14 jan, 2008 15:52

Gefelici, Bas. Zwolle rules!

Grappig, ik ben op exact dezelfde locatie als whataboutus een keertje gestrand met mijn T8, met een gesprongen zekering van de benzinepomp. (Dus ik was wel zo weer en route :wink: )
Ik hoop niet dat veel bekenden hier in Ommen het tafereel gisteren gezien hebben, want ze hadden al zo weinig vertrouwen in mijn Saabjes ("ouwe bakk'n, wat mut'n oe d'r toch met, dat oe 't aandurf'n"). Zafira's lopen hier een stuk beter :roll: .

Coenwagner
Geregistreerd lid

Bericht door Coenwagner » ma 14 jan, 2008 18:56

Gisteren was een erg leuke en geslaagde dag, complimenten voor de organisatie :!:

Fryslân
Geregistreerd lid

Bericht door Fryslân » ma 14 jan, 2008 19:03

Allereerst wil ik ook even mijn complimenten aan de organisatie geven! Het was erg geslaagd!

Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap de puntentelling ook niet helemaal... :-S+
Ik had gedacht dat de 2 mensen die geen Saab meer rijden, maar nog wel actief bij het forum en meetings betrokken zijn wel een klein ondersteuninkje zouden krijgen, als blijk van goede wil of ondersteuning om weer Saab te gaan rijden... :wink:

Al met al vond ik het erg gezellig en wil Ervani langs deze weg ook nog even bedanken!

Als er weer een leuke meeting wordt georganiseerd, ben ik er zeker weer bij!

Gr.,
Hindrik (Fotozoeker van het Eland/Volvo team).

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » ma 14 jan, 2008 19:10

Fryslan en Ervani: 10 punten voor een foto op de juiste plek, 10 punten aftrek voor het spotten van een verkeerde foto en 10 punten aftrek voor het missen van een foto. Als je er helemaal niets van bakt, dan krijg je zelfs een zware negatieve score... en het was pittig!

Verder kreeg je per juist antwoord op een vraag 10 punten. Elke teveel (of te weinig) gereden kilometer is goed 1 voor strafpunt.

Jullie hadden bij de foto's een paar steekjes gemist. Een paar instinkers genoteerd, een paar foto's gemist en enkele foto's hebben jullie op de verkeerde plek ingevoegd. Met de strafpunten aftrek, gaat het dan hard... ;)

Ter vergelijk: Ferry en Nicolien hebben slechts een enkele foto gemist, maar verder alles in de juiste volgorde gezet!

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » ma 14 jan, 2008 19:21

Reden dat ik hier tot nu toe niet over heb gereageerd Ervani&Fryslan is dat de antwoorden bij Brinky in Vriezenveen lagen en ik hem hier nog niet over had gehoord. Brinky heeft hiermee duidelijk uitleg gegeven dacht ik zo.

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » ma 14 jan, 2008 19:28

Ik baal er nu als ik dit zie alleen maar harder van dat ik niet kon komen :( Zeker omdat ik tot juni niet bij meetings kan zijn omdat ik in het buitenland zit. En dat naast het feit dat ik nog maar moet zien of mn band te repareren is :evil:

Eddy237
Geregistreerd lid

Nieuwjaarmeeting 13 januari

Bericht door Eddy237 » ma 14 jan, 2008 19:28

Hoi allemaal,

Mede namens mijn co-driver dEUS, ik mocht zijn auto besturen tijdens de tocht, wil ik de organisatie bedanken voor de leuke dag!

Wij waren 's avonds aardig kapot, maar het was de moeite waard om eens wat mensen te ontmoeten, andere Saabs te bewonderen en ideeen uit te wisselen.

Trouwens, de warme chocomel die we in het restaurant Dalzicht dronken, lag 's avonds nog als een baksteen op mijn maag!!!

Tot de volgende meeting, we zijn er zeker bij!

Groeten, Eddy237

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 14 jan, 2008 20:20

Nog even een vraag over die foto,s moest die foto waar dat beeld met die hoofden of zoiets op stonden in dat dorp? waar we snel links rechts moesten ook worden genoteerd, had hier over discussie met mijn zwager
Goh ik ben zooo goed in het uitleggen :bluethumb:

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » ma 14 jan, 2008 20:44

Scherp! Maar de koppen staan aan de linkerkant van de weg en moeten derhalve niet worden genoteerd.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 14 jan, 2008 20:48

Dat dacht mijn zwager ook :lol:

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » ma 14 jan, 2008 20:51

taaffert schreef:Fantastische dag gehad vandaag.

Heren van de organisatie, hulde. Alles was goed geregeld, maar niet té, dat is ook wel eens prettig :twisted:
Een hoop goedgemutste Saab-enthousiastelingen weer mogen ontmoeten, het virtuele dorp begint steeds sprekender te worden.

Mijn gewonnen turbodrukmeter gaat een mooie plek in de wagen krijgen.

Ik zal een paar foto's morgen online zetten.

Nah, eigenlijk terwijl ik aan het typen ben, twee leuke pica's.

Sander69's bolide:
Afbeelding

Tsja...
Afbeelding
Dus je hebt al een turbometer nu. De mijne nog nodig?

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » ma 14 jan, 2008 20:56

baszwolle schreef:
waxle schreef:Helemaal vergeten dat ons Bas er ook nog op stond:
Afbeelding
Weet ik toch hoe je er uit ziet!

Plaats reactie