Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Re: Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
Zitten altijd heel veel fotograven langs de baan.
Carfreitag is de mooiste dag van het jaar op de NS!
Het mooie en link stuk is volle bak over Schwedenskreuz en dan vol remmen voor de bocht Aremberg en dan onder het brugje door en dan kom uit bij Fuchsröhre. Dat is een van de snelste stukken van de baan.
Exmühle is ook een mooi stuk bij Adenau. Daar heb je veel vermogen nodig.
Waar het vaak mis gaat is Brünnchen. Wel mooie plek om te kijken!
Echt de NS is de mooiste baan van de wereld!!
Carfreitag is de mooiste dag van het jaar op de NS!
Het mooie en link stuk is volle bak over Schwedenskreuz en dan vol remmen voor de bocht Aremberg en dan onder het brugje door en dan kom uit bij Fuchsröhre. Dat is een van de snelste stukken van de baan.
Exmühle is ook een mooi stuk bij Adenau. Daar heb je veel vermogen nodig.
Waar het vaak mis gaat is Brünnchen. Wel mooie plek om te kijken!
Echt de NS is de mooiste baan van de wereld!!
-
silvandam
- Donateur (3x)

-
Koen9-3
- Geregistreerd lid
-
Luud
- Donateur (8x)

Examenkandidaat met de 95 naar de feestlokatie/Gala gebracht. Veel mensen op de been, mooie promotie voor Saab.....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
jippeheijnen
- Donateur

-
LarsJanse
- Donateur

-
95twinturbo
- Donateur (2x)

-
Jules9-3
- Geregistreerd lid
Zoiets overkwam mij afgelopen zondag ook: 9 zakken potgrond en een fruitboompje van 2,5m in de 9-3 coupe. Spontaan bezoek aan tuincentrum en had geen zin om eerst van auto te wisselen 
-
Barboer
- Donateur (6x)

Vaatwasser opgehaald, knikker je zo achterin, lekker..
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

-
Blackboxer07
- Geregistreerd lid
Ach, de weersvoorspelling is niet zoals je het graag wil zien maar toch met la Dame Noir op pad naar Zandvoort om deel uit te maken van ons Saab clubje welke het merk vertegenwoordigde bij de Historic Zandvoort Trophy, hartelijk dank en complimenten aan onze jeugdige leden, prima georganiseerd!!
Aldaar, naast het ten toon stellen van onze prachtige ‘race’ automobielen, het circuit op en genoten van de bochten, hoogteverschillen, mede ‘racers’ en de capaciteiten van de mobielen. Uiteraard was dit de parade zonder inhaal manoeuvres, het serieuze racewerk laat ik graag aan de pro’s over
.

Uiteraard automobielen kieken op niveau

Klaar voor de parade, zonder te mogen inhalen, uiteraard als eerste Saab starter ben je dan ook als eerste over de finish
Het serieuze werk liet ik graag over aan anderen

Ik bedoel maar

Spannende momenten waar de paardjes niet gespaard werden.

Moe maar voldaan kon deze dag weer afgerond worden.
Had ik de organisatie al bedankt? Bij deze nogmaals!
GroetS,
Hans
Aldaar, naast het ten toon stellen van onze prachtige ‘race’ automobielen, het circuit op en genoten van de bochten, hoogteverschillen, mede ‘racers’ en de capaciteiten van de mobielen. Uiteraard was dit de parade zonder inhaal manoeuvres, het serieuze racewerk laat ik graag aan de pro’s over
.

Uiteraard automobielen kieken op niveau

Klaar voor de parade, zonder te mogen inhalen, uiteraard als eerste Saab starter ben je dan ook als eerste over de finish

Het serieuze werk liet ik graag over aan anderen

Ik bedoel maar

Spannende momenten waar de paardjes niet gespaard werden.

Moe maar voldaan kon deze dag weer afgerond worden.
Had ik de organisatie al bedankt? Bij deze nogmaals!
GroetS,
Hans
-
Tissa
- Geregistreerd lid
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
-
Alex B
- Geregistreerd lid
17 mei is Noorwegen's nationale feestdag en dan is het optocht wat de klok slaat. Toen dat in coronatijd niet kon werden allerlei alternatieven verzonnen waarbij men toch afstand van elkaar kon houden. Een van die alternatieven die de coronatijd heeft overleefd is de optocht van klassieke auto's. In principe kan alles en iedereen meedoen, maar de hoofdmoot zijn de klassiekers. Ik rijd dan mee met de Sonett. Begint om zes uur 's avonds als alle andere festiviteiten zijn afgesloten. Helaas was ik ook dit jaar weer de enige Saab die meereed, de lokale Saabgemeenschap liet het helaas wederom afweten. Blijft toch jammer.
Alex
Alex