kofferbak rubber
-
Martindr
- Donateur

kofferbak rubber
Iemand nog een kofferbak rubber liggen voor een 900 uit 1991?
Ik woon in Assen, zou mooi zijn als iemand in de buurt nog een heeft liggen
Ik woon in Assen, zou mooi zijn als iemand in de buurt nog een heeft liggen
-
theun
- Donateur (3x)

Re: kofferbak rubber
Van der Laan. Vast en zeker. En niet ver bij jou vandaan.
-
snelders67
- Geregistreerd lid
Bij Kleinanzeigen.de verkoopt er iemand eentje.
-
Martindr
- Donateur

Bedankt, zal eens kijkensnelders67 schreef: ↑zo 19 apr, 2026 11:58Bij Kleinanzeigen.de verkoopt er iemand eentje.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

ik vraag me af of Saab die destijds in het assortiment had. Volgens mij alleen voor de 3 en 5 deurs hatchbacks en niks voor de sedankontSaapie schreef: ↑zo 19 apr, 2026 13:03Voor een cabrio?
-
Martindr
- Donateur

heb wel een rubber, die zowel boven, aan de zijkanten en onder anders van vorm is
Ook zit er een uitsnede op de hoeken aan de bovenkant.
Dat is wel vreemd dan
Ook zit er een uitsnede op de hoeken aan de bovenkant.
Dat is wel vreemd dan
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Ja, er is er eentje voor de sedankont. Maar die is anders voor de cabrio, aldus degene van wie ik de mijne heb overgenomen (omdat die dus niet in zijn cabrio paste)Style&Co schreef: ↑zo 19 apr, 2026 17:19ik vraag me af of Saab die destijds in het assortiment had. Volgens mij alleen voor de 3 en 5 deurs hatchbacks en niks voor de sedankont
-
Bummer
- Geregistreerd lid
Hier op
esaabparts zie je nummer 43. Dat is voor modeljaren '90 t/m '93 maar in de lijst '86-'89 vind je hetzelfde onderdeelnummer. In de onderdelenlijst zie je geen ander onderdeelnummer (9226028) voor een sedan dan voor een cabrio staan. Ook niet als je in de specificatie van de auto sedan in cabio verandert.

esaabparts zie je nummer 43. Dat is voor modeljaren '90 t/m '93 maar in de lijst '86-'89 vind je hetzelfde onderdeelnummer. In de onderdelenlijst zie je geen ander onderdeelnummer (9226028) voor een sedan dan voor een cabrio staan. Ook niet als je in de specificatie van de auto sedan in cabio verandert.

-
Martindr
- Donateur

bedankt voor de info
Heb inmiddels iemand gevonden die een nieuwe opstaande bovenrand voor me kan lassen waar het rubber op klemt
Ik wilde namelijk een 2e rubber gebruiken om tijdelijk tussen de opstaande rand (die op sommige plekken was doorgeroest) en het rubber e.e.a. af te kitten.
Denk dat ik na het lassen van de nieuwe rand eerst even met mijn eigen rubber probeer. Zou dan weer waterdicht moeten zijn.
Ik laat het jullie weten als de rand gelast is of het werkt
Heb inmiddels iemand gevonden die een nieuwe opstaande bovenrand voor me kan lassen waar het rubber op klemt
Ik wilde namelijk een 2e rubber gebruiken om tijdelijk tussen de opstaande rand (die op sommige plekken was doorgeroest) en het rubber e.e.a. af te kitten.
Denk dat ik na het lassen van de nieuwe rand eerst even met mijn eigen rubber probeer. Zou dan weer waterdicht moeten zijn.
Ik laat het jullie weten als de rand gelast is of het werkt