Dat is het m. Het beste is een 900 in het bezit te hebben die technisch 100% is, maar qua carros goed / okay. Dus een goed gebruikte auto. Ik ben niet bang voor een krasje of zo.El René schreef: ↑wo 18 mar, 2026 8:45Haaima gaat nog wel even door vertelde ie toen ik nog even snel een airco in wilde laten bouwen. En zijn zoon is er ook nog natuurlijk.
Ik heb jouw topic over je rode onlangs door zitten lezen. Een helse klus die ik mezelf wens te besparen, want twee linker handen. Maar deze is voor mij weer het andere uiterste. Hier zou ik ook geen weekeindje weg mee durven. Waar zet je zo'n auto neer als je rustig wilt slapen?
900GT, 1993, 177.612 km.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Re: 900GT, 1993, 177.612 km.
-
El René
- Geregistreerd lid
Een goeie gebruikte om te gebruiken.
In Frankrijk staat een GT voor 26,5k. In Nederland stond er onlangs 1 voor 27,5k. Het zijn ongetwijfeld auto's die het geld waard zijn. Maar je gaat er niet zo maar even een blokje mee om. Althans : ik niet. Dus dat is niet de categorie voor mij. En de hier gespotte al helemaal niet. Die past m.i. beter in een collectie van een verzamelaar. Of een museum. Te mooi ding.
In Frankrijk staat een GT voor 26,5k. In Nederland stond er onlangs 1 voor 27,5k. Het zijn ongetwijfeld auto's die het geld waard zijn. Maar je gaat er niet zo maar even een blokje mee om. Althans : ik niet. Dus dat is niet de categorie voor mij. En de hier gespotte al helemaal niet. Die past m.i. beter in een collectie van een verzamelaar. Of een museum. Te mooi ding.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Mijn ervaring is dat je rond de 15.000 echt een leuke Turbo S kan kopen als je wat geduld hebt, en vooral als je wat risico durft te nemen, want het blijven oude auto’s - en die kosten geld qua onderhoud.
-
El René
- Geregistreerd lid
Geduld heb ik wel. Ik deed immers ook een tijdje over mijn cabrio 
-
gudmundje
- Donateur

Heeft niets met oud te maken. De classic was als nieuw al erg duur in onderhoud. Zat bijna op zelfde niveau als Porsche.Saapie schreef: ↑wo 18 mar, 2026 12:38want het blijven oude auto’s - en die kosten geld qua onderhoud.
Toen ik de eerste keer met de 900NG in onderhoud ging verschoot ik van de rekening. Groot onderhoud was 1/4 van bedrag dat ik voordien voor de 900 classic betaalde...