Saabjes in de sneeuw
-
gj900
- Donateur (9x)

Re: Saabjes in de sneeuw
Wat mij betreft de mooiste sneeuwfoto tot nu toe
Die carrosserielijn die de sneeuw zo mooi accentueert, het smalle lijntje op de Aero platen en de spoiler die net opgeklapt lijkt te zijn
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Sneeuwfoto’s genoeg inmiddels, allemaal genieten.
Onder het mom van ‘echte schoonheid zit van binnen’: ik kan blijven genieten van het eenvoudige, doordachte, harmonieuze interieur van de 9-5. Geen schermpje of lampje teveel, alles wat je nodig hebt is er. En werkt na 27 jaar ook gewoon nog steeds.
De afgelopen week heb ik tijdens de zoektocht naar een jonge auto voor vrouwlief in vele moderne auto’s gezeten en gereden. Allemaal jong, modern, strak rijdend, niks op af te dingen natuurlijk. Maar wat realiseer ik me dan toch weer dat mijn 9-5 pas echt mijn auto is. De kalmte waarmee alles hij zijn werk doet zonder morren, komt voor mij in deze witte dagen helemaal sterk naar boven. Ik zou ‘m graag gewoon eens dank je wel zeggen:)

Onder het mom van ‘echte schoonheid zit van binnen’: ik kan blijven genieten van het eenvoudige, doordachte, harmonieuze interieur van de 9-5. Geen schermpje of lampje teveel, alles wat je nodig hebt is er. En werkt na 27 jaar ook gewoon nog steeds.
De afgelopen week heb ik tijdens de zoektocht naar een jonge auto voor vrouwlief in vele moderne auto’s gezeten en gereden. Allemaal jong, modern, strak rijdend, niks op af te dingen natuurlijk. Maar wat realiseer ik me dan toch weer dat mijn 9-5 pas echt mijn auto is. De kalmte waarmee alles hij zijn werk doet zonder morren, komt voor mij in deze witte dagen helemaal sterk naar boven. Ik zou ‘m graag gewoon eens dank je wel zeggen:)

-
Injectie
- Moderator
-
Injectie
- Moderator
JA hier heb je meer last van met LED. Ik heb ook LED ipv Xenon. Met Xenon is het niet veel beter als met LED. Halogeen werkt echt als een kacheltje en houd je lampen redelijk schoon. Zowel Xenon als LED worden niet warm genoeg om je lampen schoon te houden.LarsJanse schreef: ↑ma 05 jan, 2026 21:52Ik vraag me ineens af.. Heb je hier met LED koplampen nu meer last van dan bij halogeen koplampen ivm de veel lagere warmteontwikkeling? xenon zal daar dan weer wat tussenin zitten qua temperatuur
-
Ewout
- Donateur (5x)

Mooie foto, 95twinturbo!95twinturbo schreef: ↑di 06 jan, 2026 0:20Onder het mom van ‘echte schoonheid zit van binnen’: ik kan blijven genieten van het eenvoudige, doordachte, harmonieuze interieur van de 9-5. Geen schermpje of lampje teveel, alles wat je nodig hebt is er. En werkt na 27 jaar ook gewoon nog steeds.

-
Foll
- Geregistreerd lid
Van het weekend toch ook even een fotootje gemaakt, voor ik aan het uitgraven begon. De enige Saab hier die naar buiten mag (moet) in de sneeuw
.

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Vanochtend beide dochters even naar school gebracht in de 9000 CD (Cold Driver) die ik net uit de mottenballen had gehaald. Wat rijdt een voorwielaandrijver toch heerlijk door de sneeuw. Even een kwartier van tevoren de auto starten om op te warmen en dan in een ontdooide en sneeuwvrije auto de baan op