Ja, dat was het ritje (van de eeuw) wel, hè?
Foto,s etc die het niet waard zijn om eigen topic te starten
-
Ewout
- Donateur (5x)

Re: Foto,s etc die het niet waard zijn om eigen topic te starten
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Heeft er iemand een tijdreismachine? 
-
gj900
- Donateur (9x)

Die foto met de Pearl Aero's
Wat een geweldige tijd was dat toch!
-
1001760
- Donateur (2x)

Er is in Vianen ook wel één en ander veranderd zeg!
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

-
coppe218
- Donateur (3x)

Lekker rondje rijden met dit weer.

-
RonnieW
- Donateur (3x)

Het dak kan er weer af

-
Turbobakk
- Donateur (8x)

En de oudjes weer naar buiten. Eerste ritje van dit jaar gedaan.

-
Barboer
- Donateur (6x)

-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Die velgen staan echt goed zeg!Barboer schreef: ↑za 08 mar, 2025 16:50Wielen gewisseld, dit zijn Vectra GTS velgen die ik al jaren had liggen, Met nieuw zomerrubber eromheen.
Meteen even door de wasstraat gehaald, wilde mijn jongste zoon weer een keer.
Dat doe ik dus niet weer. €12,- verder, en hij is gewoon niet schoon.
Wasstraat doe ik ook niet meer. Hij gaat hier weliswaar brandschoon, maar ik heb twee jaar geleden m'n 9-5 geheel gepolijst, en zie nu na een of twee keer wasstraat de krajes en kringen terugkomen waar ik bij sta. Mochten er nog steeds mensen geloven dat wasstraten krasvrij zijn, ga je gang. Mij zien ze er heus nog wel, maar wel enkel met de auto van m'n vrouw:)
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Na afronding van de carnaval (nee, niet alleen bier drinken en polonaise lopen, maar als voorzitter organiserend bezig voor een publiek van tienduizenden mensen.. 
een paar daagjes ontspannen op de Utrechtse Heuvelrug.
En hoewel moeders de vrouw het liefste met de 8-5 zou zijn gereden, heb ik de twinturbo's de auto laten kiezen:)
Genieten jongens. Gewoon genieten. Met vrouw en kinderen in een van je lievelingsauto's rond tuffen... het zijn de kleine dingen.

een paar daagjes ontspannen op de Utrechtse Heuvelrug.
En hoewel moeders de vrouw het liefste met de 8-5 zou zijn gereden, heb ik de twinturbo's de auto laten kiezen:)
Genieten jongens. Gewoon genieten. Met vrouw en kinderen in een van je lievelingsauto's rond tuffen... het zijn de kleine dingen.

-
Gårdarket
- Donateur (5x)

-
Super72
- Geregistreerd lid
Leuk! Mooie foto geworden. Ik stelde dezelfde vraag en daar kwam dit uit:

Best aardig, maar toch ook een wat minder levendig resultaat. Aan de andere kant: ik stelde de vraag met deze foto erbij:

en dan is het toch wel bijzonder wat ChatGPT ermee doet. Hij keert hem om, zoekt zelf de juiste voorkant erbij (sort of) en wijzigt in één moeite door de achterspoiler en de wielen.

Best aardig, maar toch ook een wat minder levendig resultaat. Aan de andere kant: ik stelde de vraag met deze foto erbij:

en dan is het toch wel bijzonder wat ChatGPT ermee doet. Hij keert hem om, zoekt zelf de juiste voorkant erbij (sort of) en wijzigt in één moeite door de achterspoiler en de wielen.
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Ook leuk. De mogelijkheden zijn eindeloos, en het wordt alleen maar beter. Andere kant, er komt een tijd, en dat duurt natuurlijk niet heel lang dan is het niet meer te onderscheiden wat echt is en wat niet.
Ook voor veel beroepsgroepen breken andere tijden aan, soms beter, vaak ook niet.
Dit was trouwens de originele foto die ChatGPT voor mij bewerkte, inclusief een verzonnen kenteken

Ook voor veel beroepsgroepen breken andere tijden aan, soms beter, vaak ook niet.
Dit was trouwens de originele foto die ChatGPT voor mij bewerkte, inclusief een verzonnen kenteken

-
theun
- Donateur (3x)

Het lijkt wel of chat denkt dat een Saab achterwielaandrijving heeft…