[L] Collector's item: Rode Saab 9-3 Cabrio Aero 20dkm 2011 € 149.990

Ergens in het buitenland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter. Let op het vermelden van de landencode.
rutgerreinier
Donateur
Donateur

Re: [L] Collector's item: Rode Saab 9-3 Cabrio Aero 20dkm 2011 € 149.990

Bericht door rutgerreinier » do 12 dec, 2024 9:48

NeufegliseThierry schreef:
vr 01 nov, 2024 0:18
Ik vind 'm nog steeds te duur. Mijn Turbo X cabrio, volledig opnieuw opgebouwd, dus inclusief ook een nieuw opgebouwde 2.8 V6 met vierwielaandrijving heeft me (vooruit, ex custom interieur) minder gekost dan waar deze rode nu voor te koop staat. Zelfs als ik zou mogen ruilen deed ik het nog niet. Gave auto maar je moet wel een enorme low mileage lover zijn wil je dit geld er aan uitgeven. De auto zelf is niet overdreven bijzonder.
https://www.saabplanet.com/saab-9-3-tur ... nvertible/

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » do 12 dec, 2024 10:06

Mooi artikel over (en terechte aandacht voor) een hele bijzondere 9-3 cabrio. Die xwd conversie is al eerder gedaan bij een cabrio maar niet icm de TX looks, custom interieur en aanzienlijke vermogensstijging.

ik wil de discussie niet gaan starten over welke auto nu het meeste waarde is of blijft. Originaliteit versus persoonlijke specs zeg maar. Zolang beide eigenaren het de verkrijgingsprijs van resp. de rode en zwarte cabrio maar waard vonden. Dat is alles wat nu telt

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Bericht door NeufegliseThierry » do 12 dec, 2024 10:24

Waarde is gelukkig iets heel persoonlijks. De prijzen voor twee auto's kunnen gelijk zijn maar als je met de 1 niks hebt en de ander wel zal voor het individu de ene meer waard zijn dan de ander.

Ik vind het persoonlijk wel heel gaaf dat de auto naar NL komt. We kunnen in ieder geval vaststellen dat die 1,5 ton die eerst gevraagd werd een beetje ambitieus was ;-)

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Bericht door NeufegliseThierry » do 12 dec, 2024 10:27

rutgerreinier schreef:
do 12 dec, 2024 9:48
https://www.saabplanet.com/saab-9-3-tur ... nvertible/
Gaaf! Ik had 'm nog niet voorbij zien komen in de feed. Carros magazine heeft uitgebreid gereden met de auto, ik geloof dat in nr 1 of 2 van komend jaar de auto in het blad staat.

En verder geen verwijzing mijnerzijds naar wie 'm gebouwd heeft, dat ligt bij sommigen vrij gevoelig ;-)

mba
Geregistreerd lid

Bericht door mba » do 12 dec, 2024 10:51

Als je nou slim bent onthou je je even van reply o.i.d. na alle commotie om niet weer overal deuken op te lopen…. Of je moet masochistisch van aard zijn :wink: Het valt moeilijk te prognosticeren, maar als je zelf start is er weer aanleiding genoeg.
Wees blij met de spulletjes die je hebt en geniet er van. Begrijp dat je het graag wilt delen maar voorkom opnieuw teleurstellingen.

MVE
Geregistreerd lid

Bericht door MVE » do 12 dec, 2024 11:20

do 12 dec, 2024 10:27
En verder geen verwijzing mijnerzijds naar wie 'm gebouwd heeft, dat ligt bij sommigen vrij gevoelig ;-)
En je denkt dat zo’n onnodige toevoeging de boel gemoedelijker maakt?

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Bericht door NeufegliseThierry » do 12 dec, 2024 11:31

Je hebt gelijk.

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Bericht door NeufegliseThierry » do 12 dec, 2024 11:32

mba schreef:
do 12 dec, 2024 10:51
Als je nou slim bent onthou je je even van reply o.i.d. na alle commotie om niet weer overal deuken op te lopen…. Of je moet masochistisch van aard zijn :wink: Het valt moeilijk te prognosticeren, maar als je zelf start is er weer aanleiding genoeg.
Wees blij met de spulletjes die je hebt en geniet er van. Begrijp dat je het graag wilt delen maar voorkom opnieuw teleurstellingen.
Je hebt gelijk.

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Bericht door NeufegliseThierry » do 12 dec, 2024 12:05

mba schreef:
do 12 dec, 2024 10:51
Als ik OVERDUIDELIJK met een knipoog zeg dat ik de naam niet noem en 'm ook echt niet noem, dan kunnen er twee dingen gebeuren:
1) je leest het neutraal omdat je niet elke keer koeien uit het verleden erbij haalt en waardeert de knipoog;
2) het eerste lukt niet.

En daar laat ik het bij, dit was mijn laatste post hier op dit forum. Er kan gereageerd worden, er kan gezwaaid worden, je (niet naar jou persoonlijk bedoeld mba!) mag dikke doei zeggen en weet je wat? Het zal me de kont roesten.

Al mijn topics worden verwijderd, ruimte dat ook lekker op, hoeft niemand daar meer aanstoot aan te nemen.

En dank aan de vele mensen die de afgelopen wel een Pb bericht stuurden, dat heb ik enorm gewaardeerd. Gelukkig ook een hoop leuke dingen meegemaakt, leuke gesprekken gevoerd. Ik ga weer ouderwets genieten van mijn SAAB hobby. Het leven is tekort om van te 'genieten' met een fles azijn achter de kiezen.

mba
Geregistreerd lid

Bericht door mba » do 12 dec, 2024 13:47

Enige juiste reactie. Case closed! Ik spreek je vast wel ergens weer :wink:

rutgerreinier
Donateur
Donateur

Bericht door rutgerreinier » do 12 dec, 2024 14:36

Wel 3x nog reageren :wink:
Laat het lekker lopen joh.

MVE
Geregistreerd lid

Bericht door MVE » do 12 dec, 2024 14:54

rutgerreinier schreef:
do 12 dec, 2024 14:36
Laat het lekker lopen joh.
Kost je toch weer een schone onderbroek… Misschien beter niet.

rutgerreinier
Donateur
Donateur

Bericht door rutgerreinier » do 12 dec, 2024 15:13

van sommige reacties heb je ook snel je broek vol van hahaha

Sa93Ve
Geregistreerd lid

Bericht door Sa93Ve » do 12 dec, 2024 21:47

do 12 dec, 2024 10:27
Gaaf! Ik had 'm nog niet voorbij zien komen in de feed. Carros magazine heeft uitgebreid gereden met de auto, ik geloof dat in nr 1 of 2 van komend jaar de auto in het blad staat.

En toch even een verwijzing ondanks die smiley. Nu vraag je er toch ook echt zelf om. Waarom doe je dat nou na zo'n week waarin je al je topics verwijderd hebt vanwege commentaar (laten we het zo maar noemen) op je projecten en jou als persoon. Ik begrijp dat echt niet. Zo verlies je toch misschien wel het laatste beetje sympathie wat mensen voor jou of je projecten hebben. Zonde.

Maar goed, ik lees dat je gaat. Ik wens je het beste.

J.vandermeulen
Donateur
Donateur

Bericht door J.vandermeulen » do 12 dec, 2024 22:51

De kerstsfeer zit er al lekker in merk ik!
Ik geloof dat ik mijn Saabs maar in de fik steek en een paar bimmerts koop.
Dat dit laatste dom gelul is hoeft niemand mij te vertellen.

Plaats reactie